kevaeri ei ikinä soita..miten tulkitset

• Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti
hönö
jos minä soitan kuulostaa hän kuitenkin iloiselta muta ei kuitenkaan ikinä itse soita. lopetanko yhteydenpidon kokonaan vai soittelenko sen 3 kertaa kuussa. ärysttää vain aina itse olla se joka soittaa.

Minusta
Ei kaipaa sun seuraas muttei kehtaa suoraan sanoa että ei kiinnosta.

On mustakin ihan jees rupatella joidenkin "ihan sama" -tyyppien kanssa mutten niille asiasta tehden soita.

tai
tai sit se vaan ei ole soittelevaa tyyppiä. Itse en ainakaan juuri jaksa kenellekkään soitella, en edes ehdi. Paljon helpompi laittaa viestiä niin toinen voi vastata kun ehtii.

Kaikki ei vaan ole soittelevaa tyyppiä. Mua aina jännittää soittaa ihmisille, koska mietin, että jos tää ihminen tekeekin jotain muuta tai on huonossa paikkaa. Mulla on vaan muutama ihminen, joille kehtaan, jaksan ja muistan soittaa ihan tosta vaan oma-aloitteisesti.

tunnustan kaiken
Ootkohan mun kaveri tai mun sisko. Mä sovin hyvin tuohon kuvaukseen!!! Soittelen kyllä silloin kun tosissaan on jotain asiaa ja osaan kyllä esittää hyvinkin iloista ku kaveri/sisko soittaa, en vaan tahdo jaksaa kuunnella turhia löpinöitä/jorinoita...

No riippuu ihmisen elämäntilanteesta. Mä olen todella huono soittamaan, inhoan puhelimella soittamista ja Muutenkin mun elämä on sen verran hullun myllyä välillä että unohdan soittaa, kuten eilen piti soittaa kaverille illalla takas, muistin sen tänään klo 19

hmm
Kaikki ei vaan jaksa soitella ilman asiaa... Siis sellaisia juorupuheluita. Mä oon ainakin itse sellainen, joskus oikeen hävettää kun tajuan etten oo pitkään aikaan soitellut jollekin kaverille. Mutta mä tykkään paljon enemmän jutella kasvokkain, eikä niin että lapset kiljuu ja höpöttää siinä vieressä...

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kaikki ei vaan ole soittelevaa tyyppiä. Mua aina jännittää soittaa ihmisille, koska mietin, että jos tää ihminen tekeekin jotain muuta tai on huonossa paikkaa. Mulla on vaan muutama ihminen, joille kehtaan, jaksan ja muistan soittaa ihan tosta vaan oma-aloitteisesti.
Mä oon ihan samanlainen. emmä vaan osaa/kehtaa/uskalla :ashamed:

samanlainen
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä oon ihan samanlainen. emmä vaan osaa/kehtaa/uskalla :ashamed:
Mä myös.

Minä puhuin töissä puhelimeen niin paljon, että vieläkin - 4 vuotta myöhemmin - inhoan itse soittaa yhtään mihinkään. Enkä ollut edes puhelinmyynnissä, vaan ihan tavallisissa toimistohommissa.

Silti olen tosi iloinen, kun joku kavereistani soittaa. Varmaan kyllä kaikki tietävät, miten huono soittaja itse olen. Tai niin, tietävätköhän...? ;)

Alaston lohikäärme
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mä en soita koskaan kenellekään.. en vaan saa aikaseks.. viestiä laitan joskus ku muistan... toiseks puhelut on kalliita :)
Jaa just, on puhelut kalliita :headwall:
Kannattais varmaan vaihtaa liittymää. Mulla oli viime kuussa soitetuita puheluita vähän yli 15 tuntia ja lasku oli jtn. 25?.

b
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mä en soita koskaan kenellekään.. en vaan saa aikaseks.. viestiä laitan joskus ku muistan... toiseks puhelut on kalliita :)
Jaa just, on puhelut kalliita :headwall:
Kannattais varmaan vaihtaa liittymää. Mulla oli viime kuussa soitetuita puheluita vähän yli 15 tuntia ja lasku oli jtn. 25?.
mut ku ei soita kenellekään niin se on 0e. eurokin on liikaa

Liliana
Mä olen kans sellainen, joka ei ikinä soita... Mun puhelinlaskut on keskimäärin alle 5e kuussa... Jos on asiaa, laitan yleensä sähköpostia tai tekstarin. Soittelen oikeastaan vaan jos on jotain kiireellistä. Mä en vain ole puhelimessa puhuvaa tyyppiä. :/ Luulen, että tämä loukkaa joitain ystäviäni - oikeasti tunnen usein omantunnon pistoksen kun esim. kouluaikojen paras kaverini ja lapseni kummitäti soittaa säännöllisesti. Olen todella iloinen kun hän soittaa, mutta en vain saa aikaiseksi itse. Minulla on myös tuota vikaa, että pelkään aina häiritseväni. Mietin, että onkohan nukuttamassa lasta tms...ja sitten en "uskallakaan" soittaa vaikka on kyse ihan läheisestä kaverista.

Yhteistyössä