Hakutulokset

1. Timangi-

haluaisin syödä terveellisemmin mutta

Mä tungen mm. perunamuussiin soseutettua porkkanaa, kukkakaalia ja hienonnettua pinaattia. Pöydällä tuppaa olemaan aina ainakin banaania, omenoita ja rypäleitä (suosin kausihedelmiä/vihanneksi) Lihapulliin hienonnettua sipulia ja paprikaa ja ruoan kanssa tomaattilohkoja. Kurkku, paprika...
  2. Timangi-

sterilaatio minkä ikäiselle?

Mulle tehtiin kolmannen synnytyksen jälkeisenä päivänä, olin 24v.
  3. Timangi-

Hulavanne / voimavanne

Tota en usko. Mun vanne on cittarista ostettu (25e) ja se painaa 1,2kg ja siinä on tuollasia nystyröitä. Kyllä muuten tiukentaa vyötäröä ja jenkkakahvat saa kyytiä ja vatsalihaksissa tuntuu treeni. Toisin kun tavisvanteella..
  4. Timangi-

Lemmikkieläimet kuvissa *arvostele* kuvapino

Siitä löytyy sakua, rotikkaa, amstaffia, huskya ja lapinkoiraa <3
  5. Timangi-

onko täällä äitejä jotka tykkää panostaa itteensä?

Kuka kehtaa harmailla mun nimimerkillä... :vampire:
  6. Timangi-

Pihlajanmäki. Minkälainen alue?

Nuoruuteni siellä viettäneenä en omiani siellä kasvattaisi...
  7. Timangi-

Lemmikkieläimet kuvissa *arvostele* kuvapino

:D Meidän uusperheen se "yhteinen vauva" ;)
  8. Timangi-

Kuuluuko äidin näyttää "äidiltä"

Tämä on totta...
  9. Timangi-

Onko muita joilla leikki-ikäisiä tai kouluikäisiä joilla lastenhuone pysyy kunnossa ja lelut järjestyksessä?

Aika hyvässä kuosissa on lastenhuoneet. Itse siivoavat (9v, 8v ja 4v.Keräävät lelut ja imuroivat ym) Kaikilla omat huoneet, tai siis oikeestaan yläkerta :D Mä käyn siellä vaan saunassa/pyykkien kimpussa.
  10. Timangi-

Kun täällä aina ihaillaan tällaisia naisia:)

Onpa sulla ainakin sana hallussa. Mieti hetki ennen kuin painat "lähetä". Ja ei tuosta voi Viiviä syyttää, yksityiskohtia emme tiedä (ja hyvä niin) sekä ketään ei voi edelleenkään vaan iskeä ja ottaa. Kahden kauppa.
  11. Timangi-

Voiko äiti "tietää" että vauvassa jotain vialla?

Aivan varmasti voi. Se on se vaisto.
  12. Timangi-

häviääkö jenkkakahvat juostessa?

Suosittelen kuntoiluvannetta. Siis tuollasta 1,2kg painavaa hulahooppia (esim.cittarista/Anttilasta saa) Vaikuttaa suoraan vatsanseutuun, parantaa ryhtiä ja varmasti laittaa jenkkakahvoille kyytiä ;) Ja harjottelu tuntuu. 3-10min päivässä riittää.
  13. Timangi-

Palstan viisauksia

Vai se että huutelee puskista? <3 *puspus*
  14. Timangi-

Palstan viisauksia

Mä olen notkunut täällä helmikuusta -01 enkä mä ole oikein oppinut mitään :D Lähinnä nää jutut menee silmästä sisään ja ajatuksista ohi. Hyvä niin, mutta ihan kivaa viihdettä.
  15. Timangi-

Onko täällä naisia joilla on lapsia useamman miehen kanssa?

Mulla on kolme lasta, kaikki saman exän kanssa :D Sterilisaatio mulle tehtiin kolmannen jälkeen, muuten oisin nyt valmis lisääntymään uuden miehen kera :P <3 Mulla on itselläni kaksi veljeä ja meillä kaikilla eri isät..Ei hyvä.
  16. Timangi-

Pistä itsestäsi kuva

Sama meno ja meininki :D :P
  17. Timangi-

Onko teidän lapsilla välikausikengät lenkkareiden ja Kuomien tms. välissä? Siinä lokakuussa?

Nyt kulkee flikat päheissä korkeevartisissa saappaissa, tennareissa tai lenkkareissa, seuraavaksi sitten vois vielä hommata feikki uggia ja toppasaappaat säästetään pakkasille. Lämminvuoriset kumpparit syksyn sateisiin.
  18. Timangi-

Huomenna sit tulee lapsilisät, kuinka moni on jo keksinyt käyttöä sile heti

Mä lähden RISTEILYLLE RILLUTTAAAAAA!!!!! :p

Yhteistyössä