onko täällä äitejä jotka tykkää panostaa itteensä?

• Viestiketjun aloittaja "timangi"
  • Ensimmäinen viesti
On se ihan kiva vähän siistiä itteensä, vaikka enimmäkseen vietänkin päivät pienen vauvan kanssa kaksin. Jotenkin tuntuu, että on isännänkin mukavampi tulla kotiin töistä, kun kotona odottaa jokseenkin siisti ja vähän "puunattu" akka.

Lähinnä kyllä se on nyt sitä, että laitan hiukset (onneksi nämä on mallia helppo) ja meikkaan kevyesti, ynnä että päällä on jotakin muuta kuin yöpaita tai yli-isot verkkarit.. :D

Toki. Vaatteet ainakin se juttu mulla. Ja tyylejä löytyy moneen. Hiukset on yleensä aika sotkussa missä sattuu ja meikkikin on mitä sitten ikinä ehtii ilman peiliä jynssätä naamaan. Mutta vaatteilla mä säädän ja väännän.

"juuei"
Mun on pakko sanoa että ite en jaksa eikä kiinnosta. Pidän itteni puhtaana, hampaat ja hiukset on harjattu ja päällä on puhtaat siistit vaatteet, mutta sen enempää en halua laittaa rahaa ulkonäkööni. Uusia vaatteita ostan silloin tällöin mutta en todellakaa jaksa seurata muotia tms. Mutta ei mua haittaa jos joku toinen tekee niin, kukin tyylillään.

"vieras"
Itse meikkaan lähes päivittäin. Olisko viikossa yksi päivä, jolloin en meikkaa. Laitan myös hiuksiani. Arkena ne ovat usein ihan vain arkisesti, mutta tykkään kuitenkin, etteivät hapsota ihan miten sattuu. Kaupungille/kylään lähtiessäni pukeudun paremmin/tyylikkäämmin, kuin esim. kotona ollessani (aika kuluu ulkoiluun ja kotitöiden tekoon, jolloin ei kannata "hienostella"). Tykkään käydä kampaajalla ja joskus hemmotella itseäni kosmetologin tm. hoidolla. Tykkään käydä vaateostoksilla tai yleensäkkin ostaa jonkun hieman kalliimmankin jutun ihan vain itseäni varten.

Ensisijaisesti panostan lapseeni, mutten ole myöskään itseäni unohtanut. :)

Ei ole rahaa panostaa itseensä niin hirveesti. Nytkin menee kaikki ylimääränen muksujen uusiin ulkovaatteisiin..Mutta teen minkä pystyn, eli meikkaan ja katson että vaatteet natsais ees jotenkin yhteen..Töissä pitää olla vähä juntit vaattee ku lasten kanssa paljon ulkoillaan ja ne rämpii vaatteita likasilla käsillä ja joskus nyplää nappeja tms.irti. Mitään korviksia uskalla laittaa, ettei kukaan pikkunen repäse sitä irti (vois sattua ihan kivasti).. Mut vapaa-ajalla sitten koruilla ja kengillä yritän vähä muuttaa "hiekkalaatikko lookkia" :D

Yhteistyössä