Palstan viisauksia

Ennen tätä palstaa en tiennyt, kuinka tärkeää on vertailla lasten haalareita, kuoseja, merkkejä ja malleja. Että haalarin osto on melkein elämää suurempi toimitus.

En myöskään tiennyt, että kesän ja talven välillä on aina välikausi, ei syksy. Samoin kevättä ei ole, silloinkin on välikausi. Lapsen eivät siis käytä syysvatteita, vaan välikausivaatteita.

Olen taas askeleen lähempänä täydellistä äitiä. :D Matka on tosin vielä piiiitkä.... :'(

• Tykkää
Reactions: Maria I.
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24578743:
Voi ristus, mieleeni juolahti, että samperi se on taas talvihaalarin osto edessä (varsinaista avaruustiedettä) :headwall:
Ne olisi pitänyt ostaa jo!!! Saattaa olla että et saa sitä kuosia mitä olisit halunnut siinä koossa mitä tarvitset...

Talvihaalarit ostetaan hei ennen syyskuun alkua!!!!

Mä en ole tiennyt että Suomessa on vieläkin miehiä, jotka eivät ota juuri minkäänlaista vastuuta lastenhoidosta tai kotihommista, painavat vaan töissä pitkää päivää työaikalain määräyksistä huolimatta. Ja sekin on uutta että joidenkin naisten mielestä tämä on ihan OK.

[QUOTE="vieras";24578758]Ne olisi pitänyt ostaa jo!!! Saattaa olla että et saa sitä kuosia mitä olisit halunnut siinä koossa mitä tarvitset...

Talvihaalarit ostetaan hei ennen syyskuun alkua!!!![/QUOTE]

:O
Nyt jäi tiketit ja tökötit uusissa värikuoseissa siis saamatta!?!
Pitää käydä Biltemasta joku pressu ostamassa, ommella siitä pienin kätösin talviteltta ja vuorata välit puhallusvillalla :'(

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24578799:
:O
Nyt jäi tiketit ja tökötit uusissa värikuoseissa siis saamatta!?!
Pitää käydä Biltemasta joku pressu ostamassa :'(
Oikein, muuta vaihtoehtoahan ei ole palstan mukaan yleensä, on joko tai, olet huono tai hyvä, musta tai valkoinen :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24578725:
Ennen tätä palstaa en tiennyt, kuinka tärkeää on vertailla lasten haalareita, kuoseja, merkkejä ja malleja. Että haalarin osto on melkein elämää suurempi toimitus.

En myöskään tiennyt, että kesän ja talven välillä on aina välikausi, ei syksy. Samoin kevättä ei ole, silloinkin on välikausi. Lapsen eivät siis käytä syysvatteita, vaan välikausivaatteita.

Olen taas askeleen lähempänä täydellistä äitiä. :D Matka on tosin vielä piiiitkä.... :'(
Meillä on jo mun lapsuudenkodissa puhuttu välikausivaatteista, joita käytetään syksyllä ja keväällä (vuodenajoista ollaan siis puhuttu ihan tavallisesti syksynä ja keväänä ;) ), ja vasta palstalla opin että joidenkin mielestä se on jotenkin omituista. Varsinkin jos sama vaate otetaan käyttöön sekä syksyllä että keväällä, välikausivaate on mun mielestä paljon yksinkertaisempi ilmaisu kuin syys- ja kevätvaate :D

palstamamma
AP, vielä kun alkaa vielä kotiäidiksi, osaa kyykyttää sossuja ja kelaa, itkee kun mies on töissä eikä kotona auttamassa tiskeissä, hankit virkkuukoukun, kirjoitat tylsää blogia....

Alat muistuttaa täydellistä palstamammaa :)

Yhteistyössä