"kyselijä"
Tuli mieleen kun synnärillä oli samaan aikaan 28v nainen jolle oli tulossa neljäs lapsi, joka lapsella oli eri isä. Sääliksi kävi lapsia.
olet tietysti nuorikin vielä kohta sulla on varmaan vielä useampi lapsi eri isille.kolme lasta kolmelle isälle o/ ja olen yyhoo, viimeisin oli vahinko mut ihana sellainen. säälikää toki
Tuo on jotenkin ihan eri asia. Sun mies kuoli (näin olen käsittänyt) ja silloin toivottavasti ihmiset löytää vielä uuden rakkauden.Kuusi (seitsemän) vanhinta syntynyt ensimmäisessä avioliitossa.
Kaksi nuorinta nykyisessä.
Samoin, moni vaan luulee että jokainen nainen vääntää ne lapset rakkauden alkuhuumissa samantien ja sitten eroaa ja aloittaa taas alusta. Olen ihan varma, että omilla lapsillanikin on paljon paremmin asiat kuin monella ydinperheessä elävällä, sillä meillä on kaikki olosuhteet ja ympäristötekijät yms kunnossa ja sen todellakin myös näkee lapsista, reippaita ja onnellisia ovatAlkuperäinen kirjoittaja yhäri;24578788:Mulla on toistaiseksi vain yksi lapsi, mutta tarkoitus olisi mitä pikimmiten tehdä toinen lapsi toisen miehen kanssa Ja saattaa olla, että jos kolmannen teen, niin tulee taas eri isä
Mutta saanko mä synninpäästön kun en ole parisuhteessa näitten miesten kanssa? En siis sekoita lasten päitä monimutkaisilla uusperhekuvioilla ja hajoavilla parisuhteilla kun ei ole parisuhdetta