Onko täällä naisia joilla on lapsia useamman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
jepss
noh itse raskauduin 17vuotiaana...oltiin 37v miehen kanssa 5vuotta yhdessä..onneksi pääsin pois oli niin dominoiva luonne, olen aina haaveillut isosta perheestä,ja en mä siitä ajatuksesta halua luopua vaikka mulla nyt yksi lapsi onki ja lapsille tulee olemaan eri isä

"vieras"
Vanhimmalla on eri isä, nuoremmat on nykyisen miehen kanssa saatu.

Ja ainakin meillä kaikki lapset on tasa-arvoisia eikä esikoisen kaverit varmaan edes tiedä että hänen isä ei olekaan mun mieheni.
Siis kun ei häntä oma isä tapaa kuin joskus harvoin muutaman tunnin. Ja puhuukin isänä nykyään mun miehestä.

Tietysti perheitä on erilaisia, mutta en jotenkin usko että tollanen on nykypäivänä mikään kiusaamisen aihe. Mistä lapset edes ymmärtäis alkaa kiusaamaan tuommosesta? Vai sanooko vanhemmat lapsilleen kotona että Riku on vähän huonompi kun muut kun sen vanhemmat on eronnut. Ei kai? :eek:
Ainakin itse aion opettaa omat lapset siihen että perheitä on erilaisia eikä ole olemassa mitään yhtä oikeaa perhemallia. Samoin kuin ihmisiä on erinäköisiä ja kaikilla on vähän erilainen luonnekkin. Kaikki on silti yhtä arvokkaita.

äiti itsekin nykyään
omassa perheessäni, siis lapsuusperheessä, 7 lasta, 4 eri isää (muille isille 1 lapsi, yhdelle isälle 4 lasta...). Eikä mua ainakaan oo kiusattu sen takia.

äiti jo itsekin
Lisään vielä, että niin, mutta omille lapsilleni taas mielelläni haluaisin kaikille saman isän, mutta en koe mitenkään vääräksi vaikka kaikilla sisaruksilla olisi eri isä .

mites muuten jos asia onkin niin päin, että lapsilla olisi sama isä, mutta eri äiti? kun tuntuu että tässä yleistetään vaan että sama äiti, eri isät...

Minun äidilläni on 5 lasta, kolmen eri miehen kanssa. Aina ollaan saman katon alla kaikki sisarukset asuttu ja koskaan ei puhuttu puol veljistä tai siskoista. Tosin meillä on suuret ikäerot, vanhin on 30 ja nuorin 14. Ei minua koskaan haitannut vaikka vanhemmilla veljilläni oli eri isät kun minulla..

Kolmen yksinhuoltaja
Kyllä, kolmella lapsellani on eri isät. Jos lapsia kiusataan asian johdosta, se kertoo kiusaajalapsen oman perheen asenteista. Eivät lapset sen kummemmin ihmettele asiaa. Ihan ydinperheissä elävät lapsetkin jossain kohtaa pohtivat, kuka on kenenkin isä, täti, sisko jne eli omien lasten pohdinnat eivät johdu edes perhemallistamme.

Minulla ei ole tarvetta hankkia enempää omia, biologisia lapsia, sillä en erityisemmin nauti raskaudesta tai vauva-ajoista ja pikkulapsivuosista. Alan nauttia nyt lasten kasvamisesta ja siinä sivussa uran luomisesta.

Minulla on kolme lasta ja heillä jokaisella on omat isät nuorimman lapsen isän kanssa olen naimisissa. Ei ole lapsiani koskaan kiusattu koulussa tai muuallakaan. Älä sääli, ainakaan meidän tenavia...heillä on hyvä lapsuus...

Mulla on kolme lasta, kaikki saman exän kanssa :D Sterilisaatio mulle tehtiin kolmannen jälkeen, muuten oisin nyt valmis lisääntymään uuden miehen kera :p <3 Mulla on itselläni kaksi veljeä ja meillä kaikilla eri isät..Ei hyvä.

"vieras"
Kuusi (seitsemän) vanhinta syntynyt ensimmäisessä avioliitossa.
Kaksi nuorinta nykyisessä.
Tuo on jotenkin ihan eri asia. Sun mies kuoli (näin olen käsittänyt) ja silloin toivottavasti ihmiset löytää vielä uuden rakkauden.

Sit on näitä jotka "keräilee" miehiä ja niiltä lapsia. Tiedän yhden jolla kuusi lasta ja kaikilla eri isät. Raskaudet alkaneet ensihuumassa ja päättyneet pian lapsen syntymän jälkeen. Vaikeutta sinne ja tänne.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24578708]Tuo on jotenkin ihan eri asia. Sun mies kuoli (näin olen käsittänyt) ja silloin toivottavasti ihmiset löytää vielä uuden rakkauden.

Sit on näitä jotka "keräilee" miehiä ja niiltä lapsia. Tiedän yhden jolla kuusi lasta ja kaikilla eri isät. Raskaudet alkaneet ensihuumassa ja päättyneet pian lapsen syntymän jälkeen. Vaikeutta sinne ja tänne.[/QUOTE]

Korjaa. Raskaudet alkaneet...ja suhteet päättyneet

:-(
Itselläni kaikki neljä lasta saman miehen kanssa.
Mutta vierestä olen surullisena seurannut äitiä, jolla kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. Ensi huumassa aina ollaan innolla tekemässä lasta (ennätys oli se, että lapsi sai alkunsa kolmen päivän tuntemisen jälkeen). Ja pahimmillaan ollaan erottu jo ennen kuin lapsi on syntynyt. Pisimmillään mies on säilynyt kuvioissa n lapsen 2v synttäreihin asti.
Surullista on :-(

yhäri
Mulla on toistaiseksi vain yksi lapsi, mutta tarkoitus olisi mitä pikimmiten tehdä toinen lapsi toisen miehen kanssa :) Ja saattaa olla, että jos kolmannen teen, niin tulee taas eri isä :p :D

Mutta saanko mä synninpäästön kun en ole parisuhteessa näitten miesten kanssa? En siis sekoita lasten päitä monimutkaisilla uusperhekuvioilla ja hajoavilla parisuhteilla kun ei ole parisuhdetta :)

Kolmen yksinhuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja yhäri;24578788:
Mulla on toistaiseksi vain yksi lapsi, mutta tarkoitus olisi mitä pikimmiten tehdä toinen lapsi toisen miehen kanssa :) Ja saattaa olla, että jos kolmannen teen, niin tulee taas eri isä :p :D

Mutta saanko mä synninpäästön kun en ole parisuhteessa näitten miesten kanssa? En siis sekoita lasten päitä monimutkaisilla uusperhekuvioilla ja hajoavilla parisuhteilla kun ei ole parisuhdetta :)
Samoin, moni vaan luulee että jokainen nainen vääntää ne lapset rakkauden alkuhuumissa samantien ja sitten eroaa ja aloittaa taas alusta. Olen ihan varma, että omilla lapsillanikin on paljon paremmin asiat kuin monella ydinperheessä elävällä, sillä meillä on kaikki olosuhteet ja ympäristötekijät yms kunnossa ja sen todellakin myös näkee lapsista, reippaita ja onnellisia ovat :)

Yhteistyössä