Tunnetteko ketään naista jolla olisi lapsia neljän tai useamman eri miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän vaan yhden jolla kolme lasta, kolmelle miehelle. Mitä nyt tiedän, niin hyvin pitänyt huolen lapsistaan. Tai ettei ainakaan ole huostaanotettu, tarkemmin kuvioita en tiedä. Mutta siis lapset vaikuttavat voivan hyvin kuitenkin.

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn. Tällaisena uusperheiden aikanahan on jo varsin tavanomaista että lapsia on tehty kahden eri miehen kanssa. Kuitenkin kolmen eri miehen kanssa lapsia saaneita naisia on huomattavasti vähemmän. Itsekään en tunne/tiedä kovin montaa. Kysyin joskus äidiltäni - joka on ollut pitkään työssä ammatissa jossa tapaa monenlaisia perheitä - onko hänelle tullut tällaisia tapauksia vastaan. Hän mietti hetken, ja sanoi että ei. Kuvittelisin kuitenkin että tällaisia tapauksia silti olisi olemassa?

Huolettomasti siementään kylväneet naistenmiehet tietysti ovat oma lukunsa. Heidän joukostaan varmasti löytyy lukuisia jotka eivät edes tiedä montako lasta heillä on - ja monenko naisen kanssa.
Minulla on 4 lasta. Vanhimman isä kuollut ja keskimmäiset avioliitosta narsistin kanssa ja nuorin on sitten eroon päättyneestä avoliitosta,isommat oli jo yli 10vuotiaita reilusti ,kun tämä iltatähti syntyi ja ei ollut hänkään vahinko,vaan ihan kunnon vauvakuumeen tulos. Ihmisenä olen ihan normaali,nätti. Nuorimman isään on hyvät välit,hänellä uusi perhe ja nuorin on säännöllisesti siellä tervetulleena. Olen kaksi ammattia hankkinut. Olen seurustellut tässä kaksi vuotta,asumme omissa kämpissä,enkä aio muuttaa yhteen. Ei me olla sen kummallisempia,vaikka on eri isiä lapsilla:D

Yhteistyössä