Onko täällä naisia joilla on lapsia useamman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24579868]Pah, jos mä kertoisin enemmän meidän ydinperheestä, olisitte kaikki usealle miehelle synnyttäneet kateellisia. En ole mitenkään erovastainen ja yhdessä ei tarvi olla jos elämä on helvettiä, mutta miksi aina tehdä lisää lapsia reppuelämään???? Kahdelle isälle menee vielä jotenkin läpi, onhan sitä leskiäkin paljon tässä maailmassa.
Meillä lapset jo suht isoja, vanhin omillaan, opiskelee hyvään ammattiin ja muilla lapsilla koulu menee hyvin ja on laaja sosiaalinen ystäväpiiri. Tuttu turvallinen koti isän ja äidin kera... en tuomitse nyt yksinhuoltajia, vaan nimen omaan näitä usealle miehelle lapsia tekeviä naisia!!!!
Mulla on maailman ihanin mies ja en voi kuvitella tekeväni muille lapsia... ja vaikka ero tuliskin niin silti. Mulle riittää nää täyssisarukset. No mut kukin tavallaan![/QUOTE]

Varmaan ihan tasan samasta syystä halutaan lapsia useille isille kuin yhdelle ja samallekin: halutaan vauva, halutaan esikoiselle sisarus, tuntuu ettei oma perhekoko ole vielä täysi. Jos ei ole käynyt niin onni rakkaudessa että lisääntyminen onnistuisi enää sen ensimmäisen lapsen isän kanssa, jos se ei olekaan se maailman ihanin mies, niin eihän siinä muu auta kuin hankkia uusia isiä.

Tottakai mielummin saisin monta lasta yhdelle isälle. Mutta jos se ei jostain syystä ole mahdollista, niin ennemmin monta lasta eri isille vaikka yksinhuoltajana kuin kokonaan lapseton elämä tai monta lasta saman miehen kanssa todella huonossa liitossa. Joillekin perhe ja nimenomaan vähän isompi perhe vaan on aina ollut suurin haave.

Toki joillain tuo ratkaisu voi johtua ihan huonosta elämänhallinnasta ja halusta sitoa mies. Mutta ihan samoin voi johtua ydinperheen lastentekemisetkin vaikka kaikilla lapsilla olisikin sama isä.

[QUOTE="mä";24579868]Pah, jos mä kertoisin enemmän meidän ydinperheestä, olisitte kaikki usealle miehelle synnyttäneet kateellisia. En ole mitenkään erovastainen ja yhdessä ei tarvi olla jos elämä on helvettiä, mutta miksi aina tehdä lisää lapsia reppuelämään???? Kahdelle isälle menee vielä jotenkin läpi, onhan sitä leskiäkin paljon tässä maailmassa.
Meillä lapset jo suht isoja, vanhin omillaan, opiskelee hyvään ammattiin ja muilla lapsilla koulu menee hyvin ja on laaja sosiaalinen ystäväpiiri. Tuttu turvallinen koti isän ja äidin kera... en tuomitse nyt yksinhuoltajia, vaan nimen omaan näitä usealle miehelle lapsia tekeviä naisia!!!!
Mulla on maailman ihanin mies ja en voi kuvitella tekeväni muille lapsia... ja vaikka ero tuliskin niin silti. Mulle riittää nää täyssisarukset. No mut kukin tavallaan![/QUOTE]

Eniten ollaan joo vosuttelevasta miehestäsi kateellisia :D

miksi pitäis luopua omista lapsihaaveista sen takia, että onnistuu pariutumaan sellasten kanssa, joiden kanssa suhde ei toimikaan. jos haluaa monta lasta, ja yhden kanssa se ei onnistu, niin sit on tehtävä jonkun muun kanssa. naisilla tulee viel se ikäkin vastaan, ei voi odottaa loputtomiin.

Yhteistyössä