Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Tyttö menee syksyllä vitoselle ja on hyvin pienikokoinen.

153 cm :D Kyllä, lyhyt, mutta ihan hyvin pärjäävä ihminen :xmas:
  2. Cecilia Algotsdotter

eilisessä 45min ohjelmassa näytettiin niitä lapsia jotka kärsii jopa veden puutteesta..

Koska Suomi on osaltaan allekirjoittanut tiettyjä sopimuksia. Suomeen ei juurikaan "oteta" pakolaisia, vaan lähes kaikki tulevat tänne itsekseen. Ja kun he tulevat rajojen yli, niin heidän asiansa pitää käsitellä ja heistä pitää huolehtia. Toisaalta monilla tänne tulevilla pakolaisillakin on...
  3. Cecilia Algotsdotter

eilisessä 45min ohjelmassa näytettiin niitä lapsia jotka kärsii jopa veden puutteesta..

No, se juuri on se, mistä olen Liilin kanssa samaa mieltä. Kun maailmassa on muitakin köyhiä maita ja kärsiviä lapsia kuin ne mitä satutaan 45-minuuttia ohjelmassa näyttämään. Kyllä Somaliassa on ihan samoja ongelmia, samoin monessa muussa maassa, niistä ei vaan niin taajaan raportoida. Enkä...
  4. Cecilia Algotsdotter

Tyttö menee syksyllä vitoselle ja on hyvin pienikokoinen.

En olisi huolissani. Ei vaikuta mitenkään epänormaalin lyhyeltä 4. luokkalaiseksi, eikä se muutenkaan ole synti olla lyhehkö :) Itse taisin neljännellä olla just ja just yli 120cm.
  5. Cecilia Algotsdotter

Järkevin tapa auttaa niitä nälkäisiä ja janoisia alle 5-vuotiaita ei suinkaan ole adoptio vaan kunnon koulutus ja terveydenhuolto. Ongelmia adoption suhteen on monia, kyseisessä maassa ei ole välttämättä mitään toimivaa adoptiotoimintaa, korruptio on valtavaa ja lapsikaupan riski suuri...
  6. Cecilia Algotsdotter

Muistattehan ainakin aina välillä olla onnellisia niistä ehkä vähän tylsistäkin, tavallisista vanhemmistanne?

Mun isäni juuri vähän aikaa sitten vaati etten leikkaa leipää veitsellä kun se on niin terävä :whistle: Sydämellisesti vakuutin hänelle, että osaan kyllä, mulla on kuitenkin jo 15 vuoden ajan ollut ihan omiakin veitsiä omassakin kodissani :xmas:
  7. Cecilia Algotsdotter

Muistattehan ainakin aina välillä olla onnellisia niistä ehkä vähän tylsistäkin, tavallisista vanhemmistanne?

Kyllä mä olen :) Mulla on tylsääkin tylsemmät, tuikitavalliset vanhemmat, joita rakastan suunnattomasti ja jotka ovat suuri rikkaus sekä minulle että lapsilleni :heart: Tietysti ongelmia on meilläkin ollut, ja lapsuudessa on sattunut juttuja, jotka olis voinut jäädä tapahtumatta, mutta nyt on...
  8. Cecilia Algotsdotter

Ideoita äitienpäiväkorttiin? Pienten kanssa.

Tuolla on jotain ideoita: PERHEKERHO - Askarteluohjeita - :)
  9. Cecilia Algotsdotter

Onko kellään ollut tällaista raskausoiretta?

On tuota varmasti monellakin raskaana ollessa, joskin sitä voi esiintyä muulloinkin kuin raskaana.
  10. Cecilia Algotsdotter

1v löi päänsä ulkona "rappuharjatelineeseen" ja tuli valtava kuhmu!!

Ei tarkoita kuhmu aina aivotärähdystä. Aivotärähdyksessä ilmaantyy yleensä lyhytaikainen tajuttomuus, muistin menetys, huimaus, pahoinvointi, oksentelu, normaalia suurempi väsymyys jne. Kaikkea näistä ei tarvitse olla, mutta jotain kyllä. Kuulostaa siltä, että lapsi sai vaan kolhun jos hän...
  11. Cecilia Algotsdotter

Onko muita joita nämä ainaiset juhlat ärsyttää?

Kyllä mä tuppaan olemaan vähän tuollainen... ennen lapsia en juhlinut vappua, juhannusta tai uutta vuotta lainkaan. Halloween onkin tullut vasta sen jälkeen. Mutta meillä tärkeimmät juhlat edelleen on pääsiäinen ja joulu, niihin valmistaudutaan ja juhlitaan hartaudella. Vappuakin nyt jonkun...
  12. Cecilia Algotsdotter

Jos ukko tulee kotiin töistä 14.00 voinko lähtee 13.45 ja jättää lapset kotiin?

En kyllä omiani jättäis. En ryyppäämisen takia.
  13. Cecilia Algotsdotter

Miten sanoa nätisti lapsettomalle kaverille?

Todellakin kultaa. :O Mulla on todisteena sähköpostikeskustelu, jonka kävin 4-5 vuotta sitten (lapsettoman) kaverini kanssa. Valitan siinä ihan selvästi, että olen ihan poikki enkä jaksa enää ja toivon, että saisin EDES JOSKUS nukkua vaikkapa TUNNIN putkeen. Ja juuri eilen mä sanoin samaiselle...
  14. Cecilia Algotsdotter

Miten sanoa nätisti lapsettomalle kaverille?

Ylipäänsä mietityttää ja ihmetyttää, että pidätkö ihan totta ystävänä sellaista ihmistä joka sinulle vastaa: "Valitat turhasta, kyllä minä vain jaksaisin" jos sinä sanot: "en saa nukuttua kunnolla ja olen ihan kohta loppu". Noinko teidän sananvaihtonne ihan totta menee? Miksi elämässäsi on...
  15. Cecilia Algotsdotter

Taapero söi nuuskabiitin

Eiköhän se lie. Kannattaa soittaa myrkytyskeskukseen
  16. Cecilia Algotsdotter

No entäs sitten kun puolisoilla on epäsäännölliset keikkatyöt, epäsäännölliset tulot ja täysin erilainen suhde rahaan?

En kyllä ymmärrä, miksi olette yhteen muuttaneet alunperinkään. Mieshän vaikuttaa täysin holtittomalta rahankäyttönsä suhteen. Jos olet jo suhteen alussa maksellut miehen laskuja, niin voit olla varma, että sitä saat tehdä hamaan tulevaisuuteen saakka.
  17. Cecilia Algotsdotter

Kääretorttu, meneekö ihan liioitteluksi?

No ei todellakaan. Ei hillo kostuta, se ainoastaan makeuttaa.
  18. Cecilia Algotsdotter

siis mitä ihmettä tuo mies oikein miettii? sanoo ettei tahdo lisää lapsia ja kumminkin samalla lykkii innoissaan paljaal

Hmm.. mitähän tuo nainen miettii? Sillä on mies, joka ei halua lisää lapsia ja kuitenkin antaa miehen lykkiä paljaalla?
  19. Cecilia Algotsdotter

Kääretorttu, meneekö ihan liioitteluksi?

Tulee sekamelska. Jättäisin pois vadelmahillon ja sitruunarahkan.

Yhteistyössä