Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Vauva viistotarjonnassa,perätilasynnytys??

Viistotarjonnalla kyllä yleensä tarkoitetaan tilaa, jossa lapsi on syntymässä pää edellä, mutta väärässä tarjonnassa, en jotenkin ymmärrä miten se voidaan liittää perätilaan? Poikkitila taas tarkoittaa sitä, että lapsi on kohdussa poikittain, ja perätila taas sitä että tullaan perä edellä, ja...
  2. Cecilia Algotsdotter

Tarviiko 3 v:lle ostaa lipun leffateatteriin?

No näin on. :D Meillä on vasta yli 4-vuotiaana alettu käymään elokuvissa enkä muutenkaan suostuisi istumaan koko aikaa lapsi sylissä :p Taitoluistelun EM-kisoihin otin lapset mukaan kun oli pakko, eikä maksanut muistaakseni liput mitään, liekö molemmat olleet silloin vielä alle 3v. :p Se oli...
  3. Cecilia Algotsdotter

milloin raskaus näkyy ultrassa?

No melko varmasti olisi vielä jäänyt huomaamatta mahdollinen raskaus. Testiä sitten vaan ostamaan. :) Rohkeutta, tulethan kertomaan lopputulema tänne :hug:
  4. Cecilia Algotsdotter

milloin raskaus näkyy ultrassa?

Luultavasti ei olisi näkynyt vielä silloin, ei varsinkaan, jos ei osaa erikseen katsoa merkkejä. Kun raskautta on takana neljä täyttä viikkoa, niin siellä voi nähdä jotain, mutta sikiöpussi on silloinkin vain parin millin kokoinen.
  5. Cecilia Algotsdotter

Tarviiko 3 v:lle ostaa lipun leffateatteriin?

No näin on.Toisaalta en itse ollenkaan ymmärrä, kuka menee lapsen kanssa elokuviin eikä halua maksaa hänen lippuaan. Ei mullakaan paljon rahaa ole, mutta olen mä silti aina valmis ollut maksamaan jostain leffalipusta jos lapseni olen leffaan viemässä.
  6. Cecilia Algotsdotter

Yksin asuminen.

Mulla on sama.. pakko saada omaa aikaa. Kun välillä seurustelin, koin sen aika ahdistavaksi, kun sit siellä sohvalla oli joku odottamassa saavansa seuraavaksi mun huomiota kun just oli lapset saanut pois jaloista.. ei ei, paras näin.. oma aika paras aika. :)
  7. Cecilia Algotsdotter

"Tee Heimlichin ote, jos tarvii" minä miehelle "Siis mikä?" mies siihen OMG!

No onneksi mies ei mitään Heimlichin otetta ruvennut tekemään. Jos olet siinä kunnossa, että pystyt käymään sananvaihtoa, niin et todellakaan ole Heimlichin otteen tarpeessa. Sen pitäisi aina olla ihan viimeinen keino. Ensin yskitään, sitten taotaan selkään jne ja sitten ihan viimeiseksi...
  8. Cecilia Algotsdotter

Yksin asuminen.

Jaa-a. Hyvin menee. Musta on ihanaa olla iltaisin yksin kun päivisin sitä aktiviteettia on enemmänkin kuin tarpeen. Illat menee joko kouluhommissa, nukkuessa tai sitten ihan telkkarin ja/netin äärellä. Onneksi on paljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa jutella.
  9. Cecilia Algotsdotter

Sanokaas jotain mielipidettä tähän asiaan

Hmph. Kovat aseet vaan käyttöön, sanot asiasta kerran ihan hemmetin rumasti ja sitten ilmoitat siskollesi, ettei mies ole tervetullut kyläilemään jos se ei lopu. Ja juttelet sen miehesi kanssa myös.
  10. Cecilia Algotsdotter

Sanokaas jotain mielipidettä tähän asiaan

Ihmeellinen kuvio. Mies kommentoi sinun kroppaasi muidenkin kuullen mutta kukaan ei sano tai kommentoi mitään? Ei miehesi eikä ilmeisesti siskosikaan? Etkö voi siskollesi puhua, että koet epämiellyttäväksi sen että mies kommentoi sinun vartaloasi?

Yhteistyössä