Näin mäkin toimisin, tai sitten lapset olisivat kaverinsa luona.Voisko joku naapuri katsoa perään ton hetken, jos lapset olisi vaikka pihalla?
Näin mäkin toimisin, tai sitten lapset olisivat kaverinsa luona.Voisko joku naapuri katsoa perään ton hetken, jos lapset olisi vaikka pihalla?
etkö sinäkään ole saanut kutsua Tulevaisuuden-bileisiin?musta tuntuu joskus, että elän jollain ihan eri planeetalla..
sellainen fiilis joskus tulee täällä palstalla ...
Sen verran muuten vielä että aika hauska jos sun tulevaisuuden bileet pidetään jossain mökillä? No kerroppa ihmeessä sitten miten sun tulevaisuutes siellä kävi vai hukuitteko kaikki kännipäissänne järveenAlkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
eli eikös ole tosi hyvä, että et jättänyt niitä lapsia yksin?oon tässä meikit naamalla laukut pakattuna istun odottamas sitä perkeleen ukkoa. Sain ukon pikkuveljen kuskiks viemään mut bileisiin 100km!!! Ja tosiaan on kyse mun tulevaisuudesta! Jos en mee nyt niin joku muu voi napata sen rikkaan k-kauppiaan joka mut sinne pyysi!
Höh, minä en koskaan saa kutsuja tuollaisiin bileisiin!Tulevaisuuden bileissä voi olla mitä vaan. Mutanttininjakilpikonnia
Ja mitäs sitten, jos se mies ei tulekaan...? En uskaltaisi jättää.Lapset 6 ja 5 vuotiaat. Mun on pakko lähtee kun kyyti mökille bileisiin lähtee silloin:/ Me ollaan erottu miehen kanssa mut asutaan vielä yhdessä tää toukokuu.
Ukko ei siis tullutkaan klo 14?oon tässä meikit naamalla laukut pakattuna istun odottamas sitä perkeleen ukkoa. Sain ukon pikkuveljen kuskiks viemään mut bileisiin 100km!!! Ja tosiaan on kyse mun tulevaisuudesta! Jos en mee nyt niin joku muu voi napata sen rikkaan k-kauppiaan joka mut sinne pyysi!