Jos ukko tulee kotiin töistä 14.00 voinko lähtee 13.45 ja jättää lapset kotiin?

• Viestiketjun aloittaja hennama
  • Ensimmäinen viesti
No meneekö se bilettäminen tosiaan sulla lasten turvallisuuden edelle? :whistle: Yksin en jättäisi, mutta jos joku on vahtimassa tms niin no problem. Ei millään pahalla, mutta et vaikuta kovin kypsältä ihmiseltä jos bileet on tärkeämpää kun omat lapset ja viitsit vielä väittää että bileissä on kyse sun tulevaisuudesta. Kaikenmaailman älykääpiöitä nykyään löytyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:
No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
Sen verran muuten vielä että aika hauska jos sun tulevaisuuden bileet pidetään jossain mökillä? :D No kerroppa ihmeessä sitten miten sun tulevaisuutes siellä kävi vai hukuitteko kaikki kännipäissänne järveen :whistle:

ap^^
oon tässä meikit naamalla laukut pakattuna istun odottamas sitä perkeleen ukkoa. Sain ukon pikkuveljen kuskiks viemään mut bileisiin 100km!!! Ja tosiaan on kyse mun tulevaisuudesta! Jos en mee nyt niin joku muu voi napata sen rikkaan k-kauppiaan joka mut sinne pyysi!

oon tässä meikit naamalla laukut pakattuna istun odottamas sitä perkeleen ukkoa. Sain ukon pikkuveljen kuskiks viemään mut bileisiin 100km!!! Ja tosiaan on kyse mun tulevaisuudesta! Jos en mee nyt niin joku muu voi napata sen rikkaan k-kauppiaan joka mut sinne pyysi!
eli eikös ole tosi hyvä, että et jättänyt niitä lapsia yksin?
"rikas K-kauppias" on minulle kyllä aika uusi käsite :D

"mamaa"
Siihen "rikkaaseen K-kauppiaaseenko" sä tulevaisuutes perustat? No hyvää tulevaisuutta sitten vaan. Ihan pienenä vinkkinä, kannattaisi ehkä hankkia jotain varasuunnitelmiakin jotka on laskettu enemmän oman itsen varaan.

Ja eikö ole hyvä ettet lähtenyt, kerta miestä ei kuulu? Sanoisin, että ne lapset olisi syytä laittaa kuitenkin kauppiaiden ja kaikkien muidenkin edelle.

entä, jos käy kuten ystävälleni. hänellä oli puoli vuotias, 2 vuotias ja 5 vuotias lapsi. sopivat entisen ukkonsa kanssa, että mies tulee lastensa luokse. ja tää nainen, eli siis ystäväni saa mennä juhlimaan näin tehtiin. kunnes ystäväni oli huomannut, että ukko oli kännissä samassa kapakassa kuin hän itse. oli ottanut äkkiä taksin ja mennyt kotiinsa. no lapset oli siellä keskenään. pienin oli huutanut sängyssään ja muut onneksi nukkuneet. oli kevät ja ovet oli ollut ulos asti sepposen selällään. entä jos vaikka se kaks vuotias olis herännyt ja mennyt ulos ja pudonnut ojaan.
tässä kyse vähä eri asiasta. mutta en jättäis ennen kuin ukko tulee. koska entä jos hän ei tulekkaan? bilekyyti odottakoon sen aikaa

Yhteistyössä