Jos ukko tulee kotiin töistä 14.00 voinko lähtee 13.45 ja jättää lapset kotiin?

• Viestiketjun aloittaja hennama
  • Ensimmäinen viesti
ap^^
Se mun k-kauppias on nyt kesälomalla ja muut tekee työt sen puolesta! sil on iso supermarket:) ja mersu;) joo tuli se ukko kahdelta mut annoin sen mennä salillekin vielä kun hommasi mulle sen kyydin.

Arvasin; seuraavien lasten tuleva isä odottaa niissä partyissa.

Mutta vinkkinä ap:lle, ei kannattaisi nostaa rimaa heti noin korkealle. Mitä jos teille tuleekin ero niin mistä löydät enää rikkaasta k-kauppiaasta parempaa?

p.s et kai luvannut ukon pikkuveljelle kuskaamispalkkioksi loppuelämän kesiin ilmaiset Pirkan- grillimakkarat? Ei kannata nuolaista ennen kuin plussapallot on mahassa.

"hah"
Sain kyl päivä naurut tätä ketjuu lukiessa. Tän on pakko olla provo, siis iha oikeesti tulevaisuus on kiini nuist bileist, hiuhhuh. Mun pahimmis painajis oon unohtanu mun lapse yksi kotia ja sit herään ain paniikissa, mut ikin en kyl jättäis yksi kotia, vast sit ku on tarpeeks iso ja sanoo itse, että pärjää OIKEESTI sen hetken yksin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26173508]Mun mielestä oikein ei. Aina jotain voi sattua. Minusta lasten turvallisuus ennen kaikkea.[/QUOTE]

No jos elämää elää ajatellen ja peläten, että aina voi sattua, niin sitten on jo hankalaa.

Ja jos tälläistä asiaa tarvitsee tältä palstalta kysyä, voi sanoa, että on jo uusavuton.

5lasta2aikuista
Jättäisin, muttan välttämättä ulos vaan mielummin vaikka sisälle katsomaan lastenohjelmia, sen takia noin että lapsilla menee aika nopeammin ja varmemmin ei satu mitään vahinkoa. En edes miettis jätämistä, meidän 5,5v haluaa useinkin jäädä kotiin just 10 min tai jotain kun käyn esim. hakemssa isommat koulusa tms.
KOhtahan noi on eskarilaisia, jonka (ainakin täällä) oletaan esim. kulkevan yksin 2 km matkan jne...

"minä"
Itse jättäisin tuonikäiset telkun ääreen, jos lapset itse olisivat sitä mieltä, että ok ja puhelin käytössä. Olen jättänyt 5-vuotiaan useinkin kotiin kauppareissujen ajaksi, jos lapsi on itse halunnut jäädä.

ap-.
Kyllä olen käsitellyt eroa jo pari kuukautta ja mitä käsittelemistä siinä on jos kaikki on ok? Me ollaan exän kanssa hyvissä väleissä . En vaan enää rakasta exää.

En uskaltaisi jättää kuitenkaan yksin. Lisäksi kun ero on tulossa niin onko varmas ettei välit missään vaiheessa tulehdu niin että mies voisi käyttää tuota "äiti jätti lapset yksin kotiin ja lähti ryyppäämään" ap:ta vastaan?
Hei haloo, suomen kaltaisessa "oikeusvaltiossa" feministiliike kyllä pitää huolen et tää muija saa lapset itelleen vaikka vetäisi huumeita.

ap--
Miks te vittuilette siinä vaan? Onnittelut ois enemmän paikallaan? Mä en oo rakastanut exää enää vuosiin joten ero oli helppo. Oon ajatuksissani eronnut jo kolme vuotta sitten. Lapset on exällä jatkossa joka toinen viikko. Enkä oo muuttamassa vielä yhteen rakkaani kanssa. Meen sen luo asumaan vain joka toinen viikko. Lasten ei tarvi muuttaa minnekään.

Yhteistyössä