Jos ukko tulee kotiin töistä 14.00 voinko lähtee 13.45 ja jättää lapset kotiin?

• Viestiketjun aloittaja hennama
  • Ensimmäinen viesti
Tuli mieleen se urbaanilegenda syöttötuoliin "hetkeksi" jätetystä lapsesta kun vanhemmat kiirehti lentokentälle ja lapsenvahti oli ihan just tulossa...

En ehkä jättäis ton ikäisiä, voivat saada päähänsä mitä vaan ja jos sillä miehellä kuitenkin kestääkin kauemmin jostain syystä.

Voisko joku naapuri katsoa perään ton hetken, jos lapset olisi vaikka pihalla?
Jotain tällaista yrittäisin järjestää. Jos ei onnistu eikä kyyti pysty sitä varttia odottamaan niin menisin vaikka taksilla.

En uskaltaisi jättää kuitenkaan yksin. Lisäksi kun ero on tulossa niin onko varmas ettei välit missään vaiheessa tulehdu niin että mies voisi käyttää tuota "äiti jätti lapset yksin kotiin ja lähti ryyppäämään" ap:ta vastaan?

"Vieras"
Tuon erojutun takia odottaisin tai varmistaisin, että isä varmasti on tullut kotiin japysyy kotona. Itselle sattui vastaavassa tilanteessa, että menin suoraan töistä kAverille ja otin vain nuorimman mukaan. Illalla kun kotiuduimme, minulle selvisi, ett
Koululaiset olivat olleet illan keskenään, isä oli lähtenyt reissulle ja palasi parin päivän päästä.

ap¨¨
No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:
No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
Johan on vaikutusvaltaiset bileet. :) Jos otat taksin bussin sijaan niin kerkeätkö jos odotat sen vartin miehen tuloa?

En jättäis yksinään oli erottu tai ei. Vastuu lapsista kuitenkin vanhemmilla. Voi toki isä saada sairauskohtauksen kotonakin ja sillon se on ikävä juttu, mut jos jotain sattuu tapahtumaan ennen kuin isä ehtii kotiin niin sillon on ihan sen vanhemman vastuulla lapset joka on ne yksinään kotiin jättänyt. Luulis ettei ole ihan vartista kiinni joku kyyti.

"vieras"
Miksei lapset voisi eron jälkeen jäädä isälleen? Ainakin aloituksen perusteella äiti on epäkypsän oloinen joten voisi olla ihan hyväkin että olisi vain vkloppumutsi.

Yhteistyössä