V
vierailija
Vieras
AsiaäitiEt kyllä maksa sille eurookaan. Ja mä en miehen tekemän tempun takia menis, vaikka pyydettäs. Sanoin asian suoraan. Ja kyllä oon sitä mieltä, että laita ukko vaihtoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
AsiaäitiEt kyllä maksa sille eurookaan. Ja mä en miehen tekemän tempun takia menis, vaikka pyydettäs. Sanoin asian suoraan. Ja kyllä oon sitä mieltä, että laita ukko vaihtoon
No miten kävi? pyysikö viimehetkellä mukaan vai sanoitko suorat sanat?
Mitä jäät odottamaan?Ei pyytänyt mukaan, mutta riita saatiin aikaiseksi kun pyysi minulta rinkkaa lainaan reissuun. Sanoin vain, että jaa rinkka kelpaa, mutta seura ei. Nyt minä olen lapsellinen ja kiukuttelen kuulemma turhasta. Sunnuntaiksi pitäisi sitten olla taas hoitola pyörimässä. Saattaa olla, että en ole kotona.
Viesteihin ei ole vastannut, mutta instagramiin on tullut kuvapäivityksiä. Näemmä unohtui mainita, että tilalleni on ilmestynyt myös pari blondia ämmää juhlimaan. Toivottavasti on mukavaa.
Sen verran huono valehtelemaan on onneksi, että erotan sen heti käytöksestä ja ilmeistä. Jään odottamaan seuraavaa viikkoa.
Jestas. Nyt kyllä lopetat miehen passaamisen ja parempi ehkä lopettaa koko juttu. Ilmeisesti halusi mennä mökille niiden blondien kanssa ja siksi ei sinua mukaan ottanut. luulen että suhde vetelee viimeisiään. valitan.Ei pyytänyt mukaan, mutta riita saatiin aikaiseksi kun pyysi minulta rinkkaa lainaan reissuun. Sanoin vain, että jaa rinkka kelpaa, mutta seura ei. Nyt minä olen lapsellinen ja kiukuttelen kuulemma turhasta. Sunnuntaiksi pitäisi sitten olla taas hoitola pyörimässä. Saattaa olla, että en ole kotona.
Viesteihin ei ole vastannut, mutta instagramiin on tullut kuvapäivityksiä. Näemmä unohtui mainita, että tilalleni on ilmestynyt myös pari blondia ämmää juhlimaan. Toivottavasti on mukavaa.
Sen verran huono valehtelemaan on onneksi, että erotan sen heti käytöksestä ja ilmeistä. Jään odottamaan seuraavaa viikkoa.
Oikeesti. Arvosta ja kunnioita itseesi nyt sen verran, että annat miehelle lähtöpassit ja keskityt oman itsesi hyvinvointiin.Ei pyytänyt mukaan, mutta riita saatiin aikaiseksi kun pyysi minulta rinkkaa lainaan reissuun. Sanoin vain, että jaa rinkka kelpaa, mutta seura ei. Nyt minä olen lapsellinen ja kiukuttelen kuulemma turhasta. Sunnuntaiksi pitäisi sitten olla taas hoitola pyörimässä. Saattaa olla, että en ole kotona.
Jestas. Nyt kyllä lopetat miehen passaamisen ja parempi ehkä lopettaa koko juttu. Ilmeisesti halusi mennä mökille niiden blondien kanssa ja siksi ei sinua mukaan ottanut. luulen että suhde vetelee viimeisiään. valitan.
Siltähän tuo vaikuttaa. Mutku se mies on niiiiiiin ihana.Vaikuttaa siltä, että kun ukko palaa reissultaan, niin kotona odottaa pullan tuoksuinen kotihiiri, että ihanaa rakas kun tulit.
Juu. Ja se kotihiiri pistää vähäksi aikaa draaman pystyyn, riidellään, kotihiiri itkee kohtalokkaasti, mies lupaa jotain pehmosta ja avot. Joulua odotellessa..Vaikuttaa siltä, että kun ukko palaa reissultaan, niin kotona odottaa pullan tuoksuinen kotihiiri, että ihanaa rakas kun tulit.
Vaikuttaa siltä, että kun ukko palaa reissultaan, niin kotona odottaa pullan tuoksuinen kotihiiri, että ihanaa rakas kun tulit.
Onnittelut hyvästä päätoksestä!Ei todellakaan odottanut. Sanoin, että tänne ei ole enää asiaa. Hakekoot tavaransa ensi viikolla, kun en ole kotona.
Oli kuulemma viikonloppuna aktiivinen Tinderissä. Tuttava näytti kuvankaappauksen. Mainitsin tästä, instagram-kuvista ja selityksenä oli Tinderin osalta, että latasivat sen kavereiden kanssa nähdäkseen onko lähettyvillä tuttuja naamoja. Kaikki miehen kaverit sinkkuja joten miksi se olisi hänen puhelimeensa hänen kuvallaan tarvinnut asentaa.
Mulle se on kerrasta poikki, toivottavasti löytää jonkun pillun sieltä.
Kuulostaa siltä, että ne kaverit ovat niitä suhdeteilaajia. En tiedä miksi, mutta joskus sikiää tuollaisia nk. "kaveri"porukoita, jotka haukkuvat toisten löytämiä naisia ja tekevät kaikkensa, jotta toisten suhteet kariutuvat.Ei todellakaan odottanut. Sanoin, että tänne ei ole enää asiaa. Hakekoot tavaransa ensi viikolla, kun en ole kotona.
Oli kuulemma viikonloppuna aktiivinen Tinderissä. Tuttava näytti kuvankaappauksen. Mainitsin tästä, instagram-kuvista ja selityksenä oli Tinderin osalta, että latasivat sen kavereiden kanssa nähdäkseen onko lähettyvillä tuttuja naamoja. Kaikki miehen kaverit sinkkuja joten miksi se olisi hänen puhelimeensa hänen kuvallaan tarvinnut asentaa.
Mulle se on kerrasta poikki, toivottavasti löytää jonkun pillun sieltä.
Jännämiehet ovat.Siltähän tuo vaikuttaa. Mutku se mies on niiiiiiin ihana.
Puoli vuotta enää jouluun.Juu. Ja se kotihiiri pistää vähäksi aikaa draaman pystyyn, riidellään, kotihiiri itkee kohtalokkaasti, mies lupaa jotain pehmosta ja avot. Joulua odotellessa..
Koska vakituiset naiset pilaavat hyvät kaverisuhteet. Siksi.Kuulostaa siltä, että ne kaverit ovat niitä suhdeteilaajia. En tiedä miksi, mutta joskus sikiää tuollaisia nk. "kaveri"porukoita, jotka haukkuvat toisten löytämiä naisia ja tekevät kaikkensa, jotta toisten suhteet kariutuvat.
Otat siis mieluummin kaveria kuin naista... Kukin tavallaan.Koska vakituiset naiset pilaavat hyvät kaverisuhteet. Siksi.
Käsitit tyhmyyttäsi väärin.Otat siis mieluummin kaveria kuin naista... Kukin tavallaan.