Mies jättää yksin kotiin juhannukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ihan oikeesti. Äijä on sika ja sillä selvä. Tai sika? En tiedä.

Mutta A) ainakaan hän ei rakasta sua.
B) et sinäkään häntä kerta olet valmis tuollaiseen ittuiluun "isken sen 40 sille käteen jne".
C) ja totta helvetissä laitat nuille viestiä, että sori et pystykään osallistumaan.

Ja paras kaikesta, hän panee sielä koko viikonlopun jotain muuta. Joten pitäisköhän sun keksiä itsellesi jotain muuta tekemistä juhannukseks.

Eipä mies, ja sen kaveri (työtön sossupummi) kuulosta kovin hääveiltä.

Äijä vaihtoon. Siltikin, vaikka se porukka alkais sua maanittelemaan sinne juhannukseksi.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
No miten kävi? pyysikö viimehetkellä mukaan vai sanoitko suorat sanat?

Ei pyytänyt mukaan, mutta riita saatiin aikaiseksi kun pyysi minulta rinkkaa lainaan reissuun. Sanoin vain, että jaa rinkka kelpaa, mutta seura ei. Nyt minä olen lapsellinen ja kiukuttelen kuulemma turhasta. Sunnuntaiksi pitäisi sitten olla taas hoitola pyörimässä. Saattaa olla, että en ole kotona.

Viesteihin ei ole vastannut, mutta instagramiin on tullut kuvapäivityksiä. Näemmä unohtui mainita, että tilalleni on ilmestynyt myös pari blondia ämmää juhlimaan. Toivottavasti on mukavaa.
Sen verran huono valehtelemaan on onneksi, että erotan sen heti käytöksestä ja ilmeistä. Jään odottamaan seuraavaa viikkoa.

Ei pyytänyt mukaan, mutta riita saatiin aikaiseksi kun pyysi minulta rinkkaa lainaan reissuun. Sanoin vain, että jaa rinkka kelpaa, mutta seura ei. Nyt minä olen lapsellinen ja kiukuttelen kuulemma turhasta. Sunnuntaiksi pitäisi sitten olla taas hoitola pyörimässä. Saattaa olla, että en ole kotona.

Viesteihin ei ole vastannut, mutta instagramiin on tullut kuvapäivityksiä. Näemmä unohtui mainita, että tilalleni on ilmestynyt myös pari blondia ämmää juhlimaan. Toivottavasti on mukavaa.
Sen verran huono valehtelemaan on onneksi, että erotan sen heti käytöksestä ja ilmeistä. Jään odottamaan seuraavaa viikkoa.
Mitä jäät odottamaan?

Jestas. Nyt kyllä lopetat miehen passaamisen ja parempi ehkä lopettaa koko juttu. Ilmeisesti halusi mennä mökille niiden blondien kanssa ja siksi ei sinua mukaan ottanut. luulen että suhde vetelee viimeisiään. valitan.

Oikeesti. Arvosta ja kunnioita itseesi nyt sen verran, että annat miehelle lähtöpassit ja keskityt oman itsesi hyvinvointiin.

Jätä se äijä, saakoon maanantaista lähtien pärjätä niiden blondiensa kanssa.

Jestas. Nyt kyllä lopetat miehen passaamisen ja parempi ehkä lopettaa koko juttu. Ilmeisesti halusi mennä mökille niiden blondien kanssa ja siksi ei sinua mukaan ottanut. luulen että suhde vetelee viimeisiään. valitan.

Saattaa olla näin. Loppuu kyllä passaaminen. Sen verran uskon kuitenkin karmaan, että aion vielä näpäyttää takaisin. Selitykset kuuntelen ensi viikolla.

Itsellä ei siis palstoja lukuunottamatta sosiaalista mediaa. Tein aiemmin instagram-tilin kuvattomana ja sieltä näitä julkaisuita nyt seurannut.

Vaikuttaa siltä, että kun ukko palaa reissultaan, niin kotona odottaa pullan tuoksuinen kotihiiri, että ihanaa rakas kun tulit.

Ei todellakaan odottanut. Sanoin, että tänne ei ole enää asiaa. Hakekoot tavaransa ensi viikolla, kun en ole kotona.

Oli kuulemma viikonloppuna aktiivinen Tinderissä. Tuttava näytti kuvankaappauksen. Mainitsin tästä, instagram-kuvista ja selityksenä oli Tinderin osalta, että latasivat sen kavereiden kanssa nähdäkseen onko lähettyvillä tuttuja naamoja. Kaikki miehen kaverit sinkkuja joten miksi se olisi hänen puhelimeensa hänen kuvallaan tarvinnut asentaa.

Mulle se on kerrasta poikki, toivottavasti löytää jonkun pillun sieltä.

Ei todellakaan odottanut. Sanoin, että tänne ei ole enää asiaa. Hakekoot tavaransa ensi viikolla, kun en ole kotona.

Oli kuulemma viikonloppuna aktiivinen Tinderissä. Tuttava näytti kuvankaappauksen. Mainitsin tästä, instagram-kuvista ja selityksenä oli Tinderin osalta, että latasivat sen kavereiden kanssa nähdäkseen onko lähettyvillä tuttuja naamoja. Kaikki miehen kaverit sinkkuja joten miksi se olisi hänen puhelimeensa hänen kuvallaan tarvinnut asentaa.

Onnittelut hyvästä päätoksestä!

• Tykkää
Reactions: Echo

Kuulostaa siltä, että ne kaverit ovat niitä suhdeteilaajia. En tiedä miksi, mutta joskus sikiää tuollaisia nk. "kaveri"porukoita, jotka haukkuvat toisten löytämiä naisia ja tekevät kaikkensa, jotta toisten suhteet kariutuvat.
Pöljä on toki se, joka siihen lähtee mukaan, eikä sellaisella miehellä tee mitään, joka antaa kavereidensa määritellä suhteen, omat tekemisensä jne.

Onko muut törmänneet tähän ilmiöön?

Yhteistyössä