Tulevaisuutesi näyttää hyvin valoisalta!Se mun k-kauppias on nyt kesälomalla ja muut tekee työt sen puolesta! sil on iso supermarket ja mersu joo tuli se ukko kahdelta mut annoin sen mennä salillekin vielä kun hommasi mulle sen kyydin.
Et paljon eroa sitten käsitellyt kun vielä exän kanssa asustelet saman katon alla. Mitenhän lapsiparkojen käy nyt kun äiti on niin rakastunut että jääkö heille aikaa ollenkaan.No mitä sitten? Ei kai se niin vakavaa oo. Voihan ne sormukset heittää vaikka mereen jos siltä tuntuu. Oon niin rakastunut! exäkin muuttaa viikonloppuna pois täältä
Hei haloo, suomen kaltaisessa "oikeusvaltiossa" feministiliike kyllä pitää huolen et tää muija saa lapset itelleen vaikka vetäisi huumeita.En uskaltaisi jättää kuitenkaan yksin. Lisäksi kun ero on tulossa niin onko varmas ettei välit missään vaiheessa tulehdu niin että mies voisi käyttää tuota "äiti jätti lapset yksin kotiin ja lähti ryyppäämään" ap:ta vastaan?
Liian pieni muna exällä?Kyllä olen käsitellyt eroa jo pari kuukautta ja mitä käsittelemistä siinä on jos kaikki on ok? Me ollaan exän kanssa hyvissä väleissä . En vaan enää rakasta exää.