Täällä kans näin. Siihen asti oli kivaa, kun sai kaadella kaikki lelulaatikot nurin lattialle ja joku muu siivos. Nyt pitää siivota itse ja ihan niin pahasti ei sotketa.
Tuota minä ostin 10 kinderiä, 3 sm-liiga, 2 pupun, 1 gormitin, lisäksi on kaksi pahvista joissa sisällä pieni määrä nameja ja lelu. En osaa sanoa paljon lapsi saa, kun näistä tahtoo aikuisetkin oman osansa.
Ei edes kaupassa vinkumalla ja kiukuttelemalla saa tahtoaan läpi. Meillä tosin lapsi kysyy nätisti saako sitä tätä tai tuota ja tyytyy vastaukseen vaikka se olis kielteinen. Usein myös perustelen lapselle miksi nyt ei jotain osteta.
No sietää ollakkin tyytyväinen :) Juu ja täällä myös tahtoo olla muodonmuutos menossa, joten entistä hakalampi löytää kaupastakaan vaatetta joka sopis nätisti päälle.
Tässä mun viimesimmät löydöt. Yllättäen löydän helpoiten lapsille.
Lego-osat 0,10
Mobile 1
Torni 1 (tästä vissiin puuttuu joku osa, made in ikea)
Soittorasia hahmo 1
Anteeksi mutta, sitten sulla on tosiaan harvinaisen pässi mies. Luulis että tuollaisen asiat keskusteltas yhdessä molempien mieleisiks, mut jos noihin ehtoihin suostuu niin sitten pitäs niitä kunnioittaakkin.
Pistit sä sit vastaan noissa poikien nimissä, vai oliko niin että ne kuitenkin oli sun mielestä ihan ok? Mä en oikein osaa kuvitella että tuollaista asiaa lyödään inttämällä läpi siis molempienhan siitä nimestä on pidettävä.
Mä en vois antaa tuommosen mummon hoitaa lastani. Menis sitten vaikka välit sen takia. Toisekseen ei se imetys kuulu niille mitenkään. Se on sun asias ja jos haluat imettää niin tukeahan niiden sua pitäs siinä asiassa.
Ei mulla ole ollu tuollaista kuvaa mut varmaan netistä sellaisen kuvan voi saada. Mun tuntemat velat on ihan normaaleja ja kyllä heidän kans on voinu lapsista keskustella. Tarjoutuvat usein lapsenvahdeiksikin vaikkeivat omia haluakkaan.