Hakutulokset

1. T

Missä iässä lapsi oppii, ettei leikkiminen tarkoita samaa, kuin KAIKKIEN lelujen roudaaminen lastenhuoneen lattialle?

Täällä kans näin. Siihen asti oli kivaa, kun sai kaadella kaikki lelulaatikot nurin lattialle ja joku muu siivos. Nyt pitää siivota itse ja ihan niin pahasti ei sotketa.
  2. T

G: Mitä sait pääsiäismunasta?

sm-liiga jutusta tuli se pelicaanien heppu. En tosin ois noita ostanu ollenkaan jos oisin arvannu et siellä on vaan tuommosia hahmoja.
  3. T

Minkä verran ja minkälaisia pääsiäismunia ostatte lapsillenne?

Tuota minä ostin 10 kinderiä, 3 sm-liiga, 2 pupun, 1 gormitin, lisäksi on kaksi pahvista joissa sisällä pieni määrä nameja ja lelu. En osaa sanoa paljon lapsi saa, kun näistä tahtoo aikuisetkin oman osansa.
  4. T

Omistatko esiliinan? Käytätkö sitä?

En omista. Enkä kyllä varmaan osais käyttääkkään, vaikka se varmasti hyödyllinen oliskin.
  5. T

G: Kauanko annat muusta ruuasta kieltäytyneen 2-v uhmakon parkua "piiiilllllimehua, annnnna piiiilllimehua"

Ei edes kaupassa vinkumalla ja kiukuttelemalla saa tahtoaan läpi. Meillä tosin lapsi kysyy nätisti saako sitä tätä tai tuota ja tyytyy vastaukseen vaikka se olis kielteinen. Usein myös perustelen lapselle miksi nyt ei jotain osteta.
  6. T

Virpomispalkka

Kindereitä varmaan varaisin jos jotain varaisin. Nyt en varaa mitään, kun ei meidän ovelle kukaan eksy.
  7. T

G: Kauanko annat muusta ruuasta kieltäytyneen 2-v uhmakon parkua "piiiilllllimehua, annnnna piiiilllimehua"

A. Tosin en muista et kauheasti ois jaksanut yrittääkkään huutaa.
  8. T

Oisko kirppistelijöitä paikalla jos tehtäs kirppislöytö pino?

No sietää ollakkin tyytyväinen :) Juu ja täällä myös tahtoo olla muodonmuutos menossa, joten entistä hakalampi löytää kaupastakaan vaatetta joka sopis nätisti päälle.
  9. T

Et ollut sillä tuulella? :O Sä sieltä sentään löydät itsellesikin, mut suunta blogiin :)
  10. T

Oletpa löytänyt hyvin. Mä en yleensä löydä vaatetta ainakaan itselleni ja akuillakin tahtoo olla kolminkertaisesti hintaa :)
  11. T

Tässä mun viimesimmät löydöt. Yllättäen löydän helpoiten lapsille. Lego-osat 0,10€ Mobile 1€ Torni 1€ (tästä vissiin puuttuu joku osa, made in ikea) Soittorasia hahmo 1€
  12. T

Kuulostaa hyvältä :) Kuviakin saa laittaa :attn:
  13. T

Löytyskö muitakin jotka kiertäny kirppiksillä lähiaikoina?
  14. T

Mies ei suostu kutsumaan lastamme hänen oikealla nimellään

Anteeksi mutta, sitten sulla on tosiaan harvinaisen pässi mies. Luulis että tuollaisen asiat keskusteltas yhdessä molempien mieleisiks, mut jos noihin ehtoihin suostuu niin sitten pitäs niitä kunnioittaakkin.
  15. T

Pistit sä sit vastaan noissa poikien nimissä, vai oliko niin että ne kuitenkin oli sun mielestä ihan ok? Mä en oikein osaa kuvitella että tuollaista asiaa lyödään inttämällä läpi siis molempienhan siitä nimestä on pidettävä.
  16. T

Lapsen isovanhemmat.

Mä en vois antaa tuommosen mummon hoitaa lastani. Menis sitten vaikka välit sen takia. Toisekseen ei se imetys kuulu niille mitenkään. Se on sun asias ja jos haluat imettää niin tukeahan niiden sua pitäs siinä asiassa.
  17. T

kait te keskustelitte nimistä, eikä tilanne menny vaan niin että ilmoitit et lapsi on Pirkko ja piste?
  18. T

Onko jossain suht. tuoretta kirppisketjua?

ja jos on niin kaivasko joku ystävällinen mulle semmosen esiin?
  19. T

Vapaaehtoisesti lapsettomat

Ei mulla ole ollu tuollaista kuvaa mut varmaan netistä sellaisen kuvan voi saada. Mun tuntemat velat on ihan normaaleja ja kyllä heidän kans on voinu lapsista keskustella. Tarjoutuvat usein lapsenvahdeiksikin vaikkeivat omia haluakkaan.

Yhteistyössä