Oisko kirppistelijöitä paikalla jos tehtäs kirppislöytö pino?

Mä kävin tänään...mutten löytänyt yhtikäs mitään. Itselleni olisin ehkä voinut jopa löytää, mutten ollut nyt sillä tuulella että olisin itselleni jotakin halunnut. Ja lapsille ei siis mitään löytynyt.

Mutta muutama päivä sitten tein löytöjä ja ne sain juuri postattua blogiini :)

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Et ollut sillä tuulella? :O Sä sieltä sentään löydät itsellesikin, mut suunta blogiin :)

Oletpa löytänyt hyvin. Mä en yleensä löydä vaatetta ainakaan itselleni ja akuillakin tahtoo olla kolminkertaisesti hintaa :)
Siis mä en yleensä löydä itselleni ikinä mitään ja olin niin tyytyväinen kun osuin kojuun jossa varmaan joku teini myi vaatteitaan tosi edullisesti. Oli Gina Tricotia ja H&M -vaatteita. Oon raskaana enkä viittis ostaa normaalihintaisia vaatteita kaupasta ku koko ajan paisuu eikä yhtään tiiä kauanko mikäkin vaate menee. Noi oli kaikki pitkiä tunikoita tai lepakkopaitoja, joten menee koko raskauden ajan. :) Oon happy!

Siis mä en yleensä löydä itselleni ikinä mitään ja olin niin tyytyväinen kun osuin kojuun jossa varmaan joku teini myi vaatteitaan tosi edullisesti. Oli Gina Tricotia ja H&M -vaatteita. Oon raskaana enkä viittis ostaa normaalihintaisia vaatteita kaupasta ku koko ajan paisuu eikä yhtään tiiä kauanko mikäkin vaate menee. Noi oli kaikki pitkiä tunikoita tai lepakkopaitoja, joten menee koko raskauden ajan. :) Oon happy!
No sietää ollakkin tyytyväinen :) Juu ja täällä myös tahtoo olla muodonmuutos menossa, joten entistä hakalampi löytää kaupastakaan vaatetta joka sopis nätisti päälle.

Et ollut sillä tuulella? :O Sä sieltä sentään löydät itsellesikin, mut suunta blogiin :)
Joo...siis sitä varten pitää olla ihan erikseen semmoisella "mitäs kivaa mä tänään löytäsin ittelleni"-tuulella :D

Osansa tuulesta vei pois se, että kuopus oli mukana. Silloin en kykene ihan siinä määrin keskittymään ja tonkimaan kojuja, kuin ilman lapsia. Ei tuo kuopuksen pitkäjänteisyys oikein vielä riitä :) Ja kun mulla ei nyt varsinaisesti ole pulaa mistään...paitsi housuista. Ja ne sitten ihan ehdottomasti vaatii sellaisen sopivan fiiliksen, kun niitä lähtee hakemaan. Niitä kun pitää sovitellakin ja vain 1/100 on sitten lopulta sopivat.

Mä olen sitä housureissua pitkittänyt jo varmaan kuukauden...ja pitkitän ehkä vielä toisenkin :ashamed:

Sain siskolta uudet housut, joten nyt mun ei ole pakko lähteä hakemaan uusia. Ja jos ei ole pakko, en mene. Ehkä tilanne muuttuu, kun saan nämä loputkin kilot kropasta pois...sen jälkeen on housujen osto varmaan vähän mielekkäämpää :)

Yhteistyössä