Minkä verran ja minkälaisia pääsiäismunia ostatte lapsillenne?

• Viestiketjun aloittaja pääsiäismunia
  • Ensimmäinen viesti
pääsiäismunia
minun lapset 5v ja 6v ja ostan molemmille 1 kyöpelivuori-suklaamuna, 1 "keskikokoinen" disneyn suklaamuna, 2 kinder-munaa, 1 rölli toffee-muna, 1 rölli mansikka-muna. Onko tässä sopivasti, liikaa vai liian vähän? Aiemmin lapset viettäneet pääsiäisen isällään tai mummoillaan (paitsi 1v,2v jolloin eivät saaneet munia), joten olen "ensikertalainen". Kiitos vastauksista jo etukäteen. :D :heart:

No,
aika paljon,mutta eipähän tuossa kertaluontoisena mitään.
Meillä 3v. saa kinderin ja muutamia pikkumunia,mummulleen kun mennään niin sielä varmaan vielä yhden suklaamunan.

pääsiÄismuna
minun lapsi 8v ja ostin kinder maxi -munan (6e), päällikkö-munan, kyöpelivuori-munan, kinder-munan, rölli-munia sellaisen 6 pakkauksen,3 disney-munaa "keskikokosia".

"vieras"
Minä ostin semmosen muovipussillisen, joita revitään rullasta kaupassa. Lapseni siis ovat jo aikuisia, mutta eivät niin aikuisia, etteivätkö he ymmärtäis suklaamunien päälle.

Eka lapsenlapsenikin saa maistella vähän suklaata sunnuntaina, koska silloinhan se kukko vasta munii ;) (Tuossa viimevuotinen tohelointini, vaikka ei siihen paljoa kommentoitukaan).

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1956681-lahti-vahan-nuo-munahommat-lapasesta-taas-kerran/

Semmoinenkin Pääsiäinen on ollut, että tein munakartat > piilotin munat suurella huolellisuudella. Palmusunnuntaina!!
Eihän siinä. Sama rumba sitten ekana pääsiäispäiväaamuna :)

Yhteistyössä