Hakutulokset

1. T

Lappu Kärkkäisen ovessa: veloitamme jokaiselta myymälävarkaalta 500 e vartiointipalvelusta !!

Miksei tuo menisi palvelusta siinä kun muutkin. Jos menet kampaajalle maksat siitä, jos tarvitset lääkäriä maksat siitä, jos sun takia tarvitaan vartijaa maksat siitä?
  2. T

Lappu Kärkkäisen ovessa: veloitamme jokaiselta myymälävarkaalta 500 e vartiointipalvelusta !!

Voi hyvä päivä. Siitä että kaupat sais tuollaisen ison kuluerän hoitoon niin sä olet valmis vetämään herneet nenääs ja alkaan laskuttaan postinkantajaakin :laugh: Noita muuten on ollu aikasemminkin. "ikkunaan kiinnitetyn mainoksen/ilmoituksen poistosta veloitamme xxx€) Miksei kukaan sitten ole...
  3. T

Vauvalle syntymälahja?!?

Kyllähän sellainen vähän tapana on mut ei se mikään ehdoton ole ollut. En siis ihmettelis jos vieraalla ei ole vauvalle lahjaa :) Noita lupaa sitä ja tätä-tyyppejä on maailma puolillaan enkä niihin pahemmin kiinnitä huomiota, koska näitä tulee ihan tasaisin välein vastaan. Oikeastaan oletan...
  4. T

Paljonko teillä on tilillä rahaa ja koska tulee seuraavan kerran rahaa?

En tiedä ja kait se lapsilisä on seuraava.
  5. T

Asumisjärjestelyt uusiksi?

Miksi sisko ei asu jonkun toisen sukulaisen nurkissa? Miksi juuri teillä?
  6. T

täytättekö te täysin rehellisesti nuo neuvolan kyselyt?

No ei ole ollut tarvetta kaunistella mitään asiaa eli olen lappuun vastannu just niinkun on tuntunu asioiden laita olevan.
  7. T

Halitteko ja hellittekö poikavauvojanne yhtä paljon kuin tyttöjä?

En osaa kuvitella et niitä erilailla pitäs, tai että pitäs omaan lapseensa jotain etäisyyttä.
  8. T

Lapsia ilman miestä?

Kyllä. Se oli mun suunnitelma B, jos en koskaan tapais miestä jota rakastasin niin lapsia sitten ainakin. Nyt on sitten onneks tuo oma kulta kainalossa :heart:
  9. T

Raskaustesti sanoi +

Kait sitä jotain pientä muistaa, mutta taitaa aika vaiston varassa saada mennä :D Onnea plussasta :)
  10. T

kestovaippailijat, Paljon teillä niitä vaippoja on...

Kiitos. Juu olen tuolta lukenut ja peseminen ei varsinaisesti mulle ole se ongelma, kun noita kankaita olen aikaisemminkin käyttänyt, mutta itse vaippoina nämä on vielä hakusessa :)
  11. T

En taida vielä kun mulla ei ole mitään tuohon kaveriksi käypästä. Täytyy etsiä lisää tietoa noista mitä voi itse tehdä :)
  12. T

Soitettiin tänään ambulanssi naiselle joka oli kaatunu ja makasi maassa, valitti rintaansa. Arvatkaa kauanko kesti että

No kyllä niillä on menny 20 minuuttia vaikka potilas ei olisi humalassakaan. oon ollu kans tilanteessa jossa yksi mies sai kohtauksen, ja siitä meni tuo aika vaikka lanssilla ei menis matkaan edes 5minuuttia siihen paikalle. Siinä aika moni ihmetteli et miten voi kestää noin kauan mutta varmasti...
  13. T

Juu yritän katsoa sellaisia jotka saa mahdollisimman pieniks purettua ettei tulis ongelmaa tuon kuivauksen kans. Tuota itse tekemistäkin mietin mutta täytyy siihenkin vielä vähän etsiä enemmän tietoa. Ainakin nuo lisäimut mitä ostin ois aika yksinkertaisia ommeltavia.
  14. T

lasketusta ajasta huijaaminen töissä

No ei se laskettuaika taida tosiaan paljon vaikuttaa, tai millon sulle on selvinny et olet raskaana. Olet kuitenkin pomon silmissä hankkiutunut raskaaksi laskelmoiden tuon tilanteen.
  15. T

Ahaa eli ne on jotain sisävaippoja vissiin. Täytyy lukea noista vähän enemmän vielä :)
  16. T

Tuota mitä nuo hemphourit on? :ashamed:
  17. T

Kiitos. Tämä on vähän hankalaa selvitellä tälleen ilman sitä koe kappaletta, et mitä sinne vaippaan kannattas työntää et riittää.
  18. T

Löysin toppapuvun -60% alesta. Kannatti näköjään odottaa :D

No juu. Mä kyllästyn kans helposti ja sillä meinasin et ostan tällä kertaa yksivärisen takin ja etsin sit housut vaikka syksyllä. Täällä on vaan jotenkin niin myöhään noi alet verrattuna muuhun suomeen et tuntuu uskomattomalta millä prosenteilla te noita jo löydätte :D
  19. T

ok, eli noita pienia taskuvaippoja mulla on varmaan sit riittämiin. Muutaman AIO:n oon ostanut M koossa, mut niihin tarvii varmaan kaveriks vielä jonkun kuoren. Lähinnä noi sisukset mietityttää ja niitä täytyy varmaan vielä etsiä. Käykö noi lisäimut kaiken kokoisiin kun en oikein tahdo näistä...

Yhteistyössä