kestovaippailijat, Paljon teillä niitä vaippoja on...

ok, eli noita pienia taskuvaippoja mulla on varmaan sit riittämiin. Muutaman AIO:n oon ostanut M koossa, mut niihin tarvii varmaan kaveriks vielä jonkun kuoren. Lähinnä noi sisukset mietityttää ja niitä täytyy varmaan vielä etsiä. Käykö noi lisäimut kaiken kokoisiin kun en oikein tahdo näistä eri kokoisista päästä selvyyteen?

Tuota mitä nuo hemphourit on? :ashamed:
Amauti - Hemp Hour Extra tarrakiinnitys tämmösiä.
noi oli aivan loistavia, meillä oli tarrakiinnityksellä.
vaatiivat että käyttäjällä on kuivausrumpu, pysyyvät pehmeenä ja muuten kuivaavat ikuisuuden.
sain viel -50% alennuksella muinoin kun osassa oli ollut tarravikaa, omat toimi moitteetta.
tänhetken sisävaipoista yksi on ostettu, muut oon tehny ite, samoin taskut on tsi-mallistoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487855:
Amauti - Hemp Hour Extra tarrakiinnitys tämmösiä.
noi oli aivan loistavia, meillä oli tarrakiinnityksellä.
vaatiivat että käyttäjällä on kuivausrumpu, pysyyvät pehmeenä ja muuten kuivaavat ikuisuuden.
sain viel -50% alennuksella muinoin kun osassa oli ollut tarravikaa, omat toimi moitteetta.
tänhetken sisävaipoista yksi on ostettu, muut oon tehny ite, samoin taskut on tsi-mallistoa.
Ahaa eli ne on jotain sisävaippoja vissiin. Täytyy lukea noista vähän enemmän vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487904:
juu sisävaippoja :D
yks mitä voin suositella, niin sisävappoja joista saaimun vedettyä ulos. kuivaa paljon nopeammin.
noi mitä oon ite tehny niin niissä on molemmissa päissä imulipareet jotkavoi vetää ulos.
Juu yritän katsoa sellaisia jotka saa mahdollisimman pieniks purettua ettei tulis ongelmaa tuon kuivauksen kans. Tuota itse tekemistäkin mietin mutta täytyy siihenkin vielä vähän etsiä enemmän tietoa. Ainakin nuo lisäimut mitä ostin ois aika yksinkertaisia ommeltavia.

Yhteistyössä