usenmiten joo,nuo sisävaipat oli sellasia taiteltavia liinoja,sain ystävältä lainaan.Käytät sä noita lisäimuja noiden imsen vimsejen kans samaan aikaan vai erikseen?
siis käytin samaan aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:usenmiten joo,nuo sisävaipat oli sellasia taiteltavia liinoja,sain ystävältä lainaan.
Kiitos. Tämä on vähän hankalaa selvitellä tälleen ilman sitä koe kappaletta, et mitä sinne vaippaan kannattas työntää et riittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:siis käytin samaan aikaan.
Tuota mitä nuo hemphourit on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487833:meillä oli alussa 8hemphouria, muutama imsevimse ja harsoja.
isompana n.15vaippaa,
nyt on 4sisävaippaa, parit kuoret ja parit villikset, muutama tasku. vaippailee unilla/kotoa poistuttaessa.
Amauti - Hemp Hour Extra tarrakiinnitys tämmösiä.Tuota mitä nuo hemphourit on? :ashamed:
Ahaa eli ne on jotain sisävaippoja vissiin. Täytyy lukea noista vähän enemmän vieläAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487855:Amauti - Hemp Hour Extra tarrakiinnitys tämmösiä.
noi oli aivan loistavia, meillä oli tarrakiinnityksellä.
vaatiivat että käyttäjällä on kuivausrumpu, pysyyvät pehmeenä ja muuten kuivaavat ikuisuuden.
sain viel -50% alennuksella muinoin kun osassa oli ollut tarravikaa, omat toimi moitteetta.
tänhetken sisävaipoista yksi on ostettu, muut oon tehny ite, samoin taskut on tsi-mallistoa.
Juu yritän katsoa sellaisia jotka saa mahdollisimman pieniks purettua ettei tulis ongelmaa tuon kuivauksen kans. Tuota itse tekemistäkin mietin mutta täytyy siihenkin vielä vähän etsiä enemmän tietoa. Ainakin nuo lisäimut mitä ostin ois aika yksinkertaisia ommeltavia.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487904:juu sisävaippoja
yks mitä voin suositella, niin sisävappoja joista saaimun vedettyä ulos. kuivaa paljon nopeammin.
noi mitä oon ite tehny niin niissä on molemmissa päissä imulipareet jotkavoi vetää ulos.
En taida vielä kun mulla ei ole mitään tuohon kaveriksi käypästä. Täytyy etsiä lisää tietoa noista mitä voi itse tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25487973:ENNAKKOTILAUS: Supervaippa, l tää on hyvä yöllä, mulla ois tämmönen M-kokonen jos kiinnostaa, kuosina on vihreä apila.
Kiitos. Juu olen tuolta lukenut ja peseminen ei varsinaisesti mulle ole se ongelma, kun noita kankaita olen aikaisemminkin käyttänyt, mutta itse vaippoina nämä on vielä hakusessawww.kestovaippainfo.fi löytyy paljon tietoa mm. pesemisestä jne