Mulla 2v 4kk poika ja ei sillä oo mitään järkeä päässä. Siis meinaan sitä että jatkuvaa vahtimistahan se on ainakin vieraissa paikoissa ja sitä että ei ymmärrä vielä vaaraa. Tänään kielloista huolimatta tarras kiinni sähköaitaan ja sätkythän siitä tuli. Liekö ois sen verran viisastunut nyt ettei...
Ite oon ihan kusessa velkojen kanssa. Suurinpiirtein maailma romahti tossa pari viikkoa sitten. Hain rauhottavat kun en pystynyt kertakaikkiaan mihinkään. Nyt yritän parhaan kykyni mukaan pärjätä kun ei muuta voi.. kuolema käynyt täälläkin mielessä.
Ootko käynyt terapiakeskuksessa tai...
Liittyykö sun väsymys lapsiin? Jos, niin sittenhän ls-ilmoitus on hyvä juttu! :)
Itellä tollaset ongelmat ei liity lapseen varsinaisesti. Ei oo koskaan ls-ilmoitusta tehty vaikka ravaan terapiassa ja psykiatrilla ja millon missäkin. Lapsen jaksan hoitaa moitteettomasti.
Ite olin raskauden alusta saakka yksin. Ei mitään ongelmaa kun asennoidut vaan että sä pärjäät ja se on sulle se normaali juttu. Mainiosti pärjää ilman miestäkin.
Kun tulin raskaaksi vuonna 2010. Etsin jotain palstaa jossa kirjotella ja löysin Maalismussukat2011. Sitten siirryin myöhemmin aktiivisemmin tänne Mitäs Nytille.
Näinpä. Mullekin tiputetaan aina parasetamolit ja tulehuskipulääkkeet samaan aikaan, plus sitten lihakseen voltarenit ja sirdaludit.
Voit sä ottaa hetikin sen Miranaxin.
Mä en käynyt kakkosvaihetta ajoissa. Jouduin sitten tekeen teorian ja inssin uudelleen. Sillosesta elämäntilanteesta ja elämänhallinnan puutteesta johtu tuo että kortti oli muutaman vuoden "hyllyllä".
Tänään alotin Gabapentiinin. Huh huh, saapa nähä mitä tää tekee.
Eilen kävin taas sairaalassa. Siellä tiputettiin Ketorinia, Oxynormia, Primperania..
viikon päästä on lääkäriaika ja viimein saa lähetteen neurolle!!
Mun äiti tupakoi raskausaikana ja mulla on ollut iho-ongelmia, mutta niin on kummallakin vanhemmalla joten lienee perinnöllistä. Muuta ei ole ollut. Pikkuveljellä on siitepölyallergiaa.
Itse poltin jonkun verran raskaana ollessa ja samaa iho-ongelmaa on munkin lapsella, sekin lienee...