Hakutulokset

1. PinkLily

Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

Kokeilemaan voi tulla.. Lisätään haaste, koitappa päästä ensin mun ohi ;)
  2. PinkLily

Palsta vai Facebook?

Palsta :D
  3. PinkLily

Mitä koiria?

Estrelanvuoristokoira :cool:
  4. PinkLily

Hymiöllä mielentilasi!

5. PinkLily

Miten ihmeessä annatte lapsen "yökötellä" ruualle? Meillä ei IKINÄ

Tiukkapipoista tai ei, niin meilläkään ei yökitä millekkään ruoalle. Pahaa voi olla ja sen saa sanoa eikä ole pakko syödä, mutta se sanotaan kohteliaasti eikä yökitä.
  6. PinkLily

Pitkästä aikaa: KEHU PALSTALAISTA - ketju!

Voi niitä on monia. Kerpeleen kanssa jotenkin tuntuu jutut olevan samaa tasoa :D Kais:lla on hyviä juttuja Sateenkaaren väärässä päässä tekee ihan hullun hyvännäkösiä ruokia, samoin Keittis. ööö.. mä palaan tähän sit kun saan kuumeen laskemaan :D :cool:
  7. PinkLily

Tässä on mun mies

Kerroin miehelle, että tästä kierrosta ei tärpännyt ja sen kaveri otti siitä tilanteesta loistokkaita kuvia :) Sitten se vielä myöhemmin meni kaatumaan pyörällä.. hassu Ja hääkuvaa, ite kadun myöhemmin tuota huntua, se ei oikeen istunu mulle niinku mä oisin halunnu :(
  8. PinkLily

Miten saatte jauhelihakastikkeesta maukkaan?

Mulla on sellanen arsenaali erilaisia mausteita, ettei valinnanvara lopu :D Välillä kokeilen uusia mausteita, jotkut onnaa jotkut ei. Vakiona mustapippuri, valkopippuri, hunaja, jauhelihamauste,valkosipuli,sipuli,korianteri, välimerenyrtit, suola.. ymsyms. Nii ja cajunmauste :p
  9. PinkLily

Karitsan paahtopaisti, kuinka saada siitä hyvää ?

Eka kerta toi mullekkin oli :D Ja tänään poronkäristystä mitä en oo myöskään koskaan tehnyt, tai syönyt :O
  10. PinkLily

meilläkin oli karitsaa eilen. Paahtopaistista tehty "pihvimalli".. Tuli meinaan sikahyvää ku heitti vaan suolat päälle ja pannulle :p
  11. PinkLily

Karitsan paahtopaistit - HS.fi - Ruokaohjeet - Reseptit
  12. PinkLily

Tässä on mun mies

Tervetuloa, jos se ei sitten ole raunioina meidän kiihkeän illan jälkeen.. Meillä ei nääs käytetä sanoja...
  13. PinkLily

Helppo kysely,mikä sinusta sattuu enemmän kuin synnyttäminen?

Epiduraalipiikki... :D (terveisin piikkikammoinen jäykkäselkä)
  14. PinkLily

Tässä on mun mies

Alempi oli meidän entinen koti, jouduttiin jättämään se, koska siellä veti liikaa... Ylempi on nykynen mökki.
  15. PinkLily

Tässä on mun mies

Mulla ja mun miehellä on aina ollut tulinen suhde.. (eräänä sunnuntai aamuna otettu kuva kun päätimme selventää toisillemme tiettyjä parisuhde juttuja)
  16. PinkLily

#Ketjuntappajat# vol tuhannessadasmiljoonas

Mitäs kunniakasta siinä on että hiljentää toisten ketjun? :D
  17. PinkLily

#Ketjuntappajat# vol tuhannessadasmiljoonas

:wave: Mä tapan sekä omat että muiden. :ashamed: sori
  18. PinkLily

Karppaatko? Kaipailen kokemuksia...

1. montako kertaa päivässä syöt? -3-4krt 2. annoskoko? -No se riippuu lautasmallin mukaisesti yritän mennä eli paljon salaattia ja sitten lämminta (ei tietty pastoja ym. kakkaa) 3. oletko laihtunut, jos niin kuinka paljon? Mitkä olivat lähtömittasi? -Ekalla kerralla 3kk/10kg nyt...
  19. PinkLily

mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

Täältä en oo löytäny mistään! :O PItää lähteä metsästämään niitä jostain :D
  20. PinkLily

mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

olikohan ne nimeltään tiku ja taku jäätelöt samoin aku, iines ja pluto jäätelöt :D Dracula karkit oli hyviä, ei vaan ainakaan täältä enää tunnu löytyvän. Sama juttu kuin draculoilla on sisu horna pastillit.. Niihin jäi koukkuun.. :p

Yhteistyössä