Kumman ottaisit mukaan autiolle saarelle?
nöppäri 06.04.2012 #4 Palstan, enemmän linkkejäkin ulkomaailmaan. Jos on känkkä-tuulella, saa täällä helposti aikaan vaikka sen helpottavan riidan
Palstan, enemmän linkkejäkin ulkomaailmaan. Jos on känkkä-tuulella, saa täällä helposti aikaan vaikka sen helpottavan riidan
Bubble Bob 06.04.2012 #10 Palstan. Täällä saa ajan kulumaan jos on tylsää. Enemmän viihdykettä. Jos siis olisin vaikka lomalla siellä autiolla saarella ja olis vaan tylsää. Mutta jos pysyvästi joutuisin eroon jommasta kummasta niin ehdottomasti valitsen Facebookin. Siellä kun on mun tosielämän ystävät.
Palstan. Täällä saa ajan kulumaan jos on tylsää. Enemmän viihdykettä. Jos siis olisin vaikka lomalla siellä autiolla saarella ja olis vaan tylsää. Mutta jos pysyvästi joutuisin eroon jommasta kummasta niin ehdottomasti valitsen Facebookin. Siellä kun on mun tosielämän ystävät.
mamatsu 06.04.2012 #11 Alkuperäinen kirjoittaja maitovara: Näytä alkuperäinen viesti Palstan. Parempaa hupia Click to expand... Näin
Alkuperäinen kirjoittaja maitovara: Näytä alkuperäinen viesti Palstan. Parempaa hupia Click to expand... Näin
MustaNikki 06.04.2012 #20 Alkuperäinen kirjoittaja Mesore: Näytä alkuperäinen viesti Palstan, en oo facebookissa. Click to expand... Sama mulla en ole mäkään facessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mesore: Näytä alkuperäinen viesti Palstan, en oo facebookissa. Click to expand... Sama mulla en ole mäkään facessa.
"kahden äiti" 06.04.2012 #22 Alkuperäinen kirjoittaja Mesore: Näytä alkuperäinen viesti Palstan, en oo facebookissa. Click to expand... Sama täällä, en ole myöskään facebookissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mesore: Näytä alkuperäinen viesti Palstan, en oo facebookissa. Click to expand... Sama täällä, en ole myöskään facebookissa.