mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

• Viestiketjun aloittaja toffeee
  • Ensimmäinen viesti
Sateenkaaren väärässä päässä
Virin pähkinävaahto. Joo tiiän, sitä on joskus lounasravintoloissa ja saa ostaa tukustakin aineksia, mutta kummassakaan ei tuu käytyä. Tahtoo pähkinävaahdon kotipakkauksen takaisin!

"Vieras"
Super jätski suklaa
Tom ja Jerry jätski
Rosvo ja poliisi limskat
Känkkäränkkä karkkiaski
Turkkaritankoja
Hopeatoffeeta
Kissa salmiakki askeja
Salmiakkijauhetta
Tuo jonkun mainitsema mehujää, jossa sormi pystyssä
Salmiakkimerkkareita
Pluto, Iines ja jonkun muun kuvalla olleita mehujätskejä

Voi että olis ihanaa, kun jotain edes tulis uudelleen ja juurikin vanhan makuisina!! :) Noita hopea toffeita joo oli jossain vaiheessa, mutta ei ne maistunu enään samalle, kun joskus aikasemmin.

Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26007488:
Riisisuklaa niminen riisisuklaa keltaisessa paperissa
Mustafa- jäätelö
Toffo
Omenan makuinen muumilimu
Snören
Rio-cola mehujää
Colan makuinen HubbaBubba
Toffoja, Snöreneitä, Rio-colaa ja tota HubbaBubbaa saa kaikkia Ruotsista.

Aiheeseen liittymättä: Mua niin nauratti, kun huomasin, että niitä Puck-lakukiekko -jäätelöitä mainostetaan uutuuksina. :D Se on mun mielestä just se "ensimmäinen jäätelö" ja varmaan ainoa, jonka sieltä 80-luvun puolivälistä muistan.

Niitä on siis ollut Ruotsissa iänkaiken.

[QUOTE="hmm";26007656]Salmiakki hubbabubba ja sellaista salmiakkitikkaria pussissa jossa oli salmiakkijauhetta. Noita on tullut uudestaan myyntiin mut sitä salmiakkia ei oo kummassakaan .. :([/QUOTE]

Noi tikkarit oli nam, taitaa olla niin ettei pariin vuoteen ole ollut saatavilla..

"vieras"
[QUOTE="vieras";26007262]Eikös ne ollu just nimeltäänkin Wieninpastilleja?[/QUOTE]

Hei niin tais ollakin! Vitsit ne oli hyviä...
Tähän ketjuun on tullu paljon sellasia herkkuja mitä en oo muistanutkaan, oi voi. :D

"tiipii"
[QUOTE="Vieras";26007519]Super jätski suklaa
Tom ja Jerry jätski
Rosvo ja poliisi limskat
Känkkäränkkä karkkiaski
Turkkaritankoja
Hopeatoffeeta
Kissa salmiakki askeja
Salmiakkijauhetta
Tuo jonkun mainitsema mehujää, jossa sormi pystyssä
Salmiakkimerkkareita
Pluto, Iines ja jonkun muun kuvalla olleita mehujätskejä

Voi että olis ihanaa, kun jotain edes tulis uudelleen ja juurikin vanhan makuisina!! :) Noita hopea toffeita joo oli jossain vaiheessa, mutta ei ne maistunu enään samalle, kun joskus aikasemmin.[/QUOTE]

Oliko toi Tom ja Jerry jätski semmonen "putkilo", jota työnnettiin siitä alaosasta ylöspäinä syödessä?? Kukaan ei mun kavereista muista sitä, ja mä aina joudun vänkäämään, että semmonen on ollut!!!

Yhteistyössä