Hakutulokset

1. kittyb

Kanarialle tammi-helmikuussa?

Aika viileää on tuohon aikaan, max 20 astetta. Mutta sehän meille suomalaisille riittää :) Itse suosittelen Teneriffaa, siellä on upeita maisemia. Suosittelen tulivuoriretkeä :)
  2. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Söpö!! Kuvassa on iloisuutta, joka onnistui tarttumaan minununkin maanantaiaamuuni :) Huomenta vain!
  3. kittyb

ahdistaa,itkettää, kaikki kaatuu päälle! vuosien paskat!!:(

Mä en muuta nyt keksi sanoa, kuin sen, että asioilla on taipumus joskus, jossain vaiheessa järjestyä. Tiedän, että se ei juuri nyt sua lohduta yhtään. Voimahalit sinne, tiedän suunnilleen miltä sinusta tuntuu. :flower: :hug:
  4. kittyb

Miesten kuvapino * taas kerran *

Tom Cruise!
  5. kittyb

5v poikienne lempikirjat?

Aku Ankan taskukirjat ja Mauri Kunnaksen Kaikkien Aikojen Avaruuskirja.
  6. kittyb

elatusavut:maksajana kela ja isä

Eikö tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen? Äiti nostaa sosiaalietuutta väärin perustein.
  7. kittyb

Mistä lapselle ensi kengät?

Kyllä mä menisin vaan johonkin Citymarkettiin ja ostaisin sieltä lapselle kunnon toppakengät, jotka tukevat jalkaa nilkasta. Tai näin on ainakin omien piiperoisten kanssa tehnyt ja hyvin sujunut :) Voihan se olla, että joku on eri mieltä.
  8. kittyb

Saako 2kk vauvan antaa nukkua niin kauan kuin nukkuu, vai pitääkö herättää syömään?

No, jos vauvasi on terve ja kasvaa normaalisti: Annat tietysti nukkua! :) Ja nautit itsekin kunnon yöunista. Meillä on tyttö nukkunut täysiä öitä 2kk iästä lähtien myös, onneksi olkoon jos teilläkin käy niin! (Poika sen sijaan nyt 6v ja heräilee edelleen aamuyöstä kukkumaan, että ei se nyt niin...
  9. kittyb

Miksi miehen pallista puhutaan usein monikosta "pallit"?

Englannin "balls" -> pallit = kivekset. Oletko ihan oikeasti tosissasi? :D
  10. kittyb

Mitä vastaisit tällaiseen "ystävän" sähköpostiviestiin?

En vastaisi mitään ja antaisin "ystävän" painua hiljaisesti unohduksiin. Uskomatonta draamanhakuista *****a. Halit sinulle, älä välitä :heart:
  11. kittyb

Ylipainoinen 2,5 v (pitkä sepustus)

-poistin-
  12. kittyb

RUOKAHAASTE vol.7

Hihi, minulle taas lääkäri sanoi kerran että "jaa, sinä se oletkin sitten allerginen kaikelle muulle paitsi meren eläville" :D Kerrankin näin päin, minä voin syödä ja joku muu ei :vampire:
  13. kittyb

Nimeni on Johanna

"Hei Johanna, sun silmiis sinisiin mä ihastun, aina uudelleen ja uudelleen..". Esittäjä oisko ollut joku Karkkiautomaatti :D
  14. kittyb

RUOKAHAASTE vol.7

Ai, pitikö reseptikin olla? Heitin tähän taas kerran kaikkea, mitä mieleen juolahti :D Mutta yritän kovasti muistaa kaikki ainekset. Katkarapuwokki Riisinuudeleita Katkarapuja Pakastevihanneksia (porkkana, parsakaali, maissi sopii mainiosti) Reippaasti currya Soijakastiketta...
  15. kittyb

Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku mun kanssa siivoamaan?

Mä en kyllä jaksa enää vartin välein lopetella, käyn myöhemmin kertomassa sitten että miten meni :D Tsemppi tsemppi, nyt ku yhen päivän riehut kunnolla ni voi illalla olla TOSI tyytyväinen itseensä :) Ja katella kaunista kotia..
  16. kittyb

Mulla on eteisen siivous sotkuisimmassa vaiheessa, kaikki korit tyhjennelty ja parittomia vaan jostain sikiää lisää ja lisää.. ruokatauko :) sit jatkuu. Jos saisin EDES ton eteisen tänään siistiks ni voisin olla jo aika tyytyväinen.
  17. kittyb

Mulla hiipuu into, kun huomaan että pojalla on eteisessä KAHDEKSAN paritonta hanskaa. Yksi pari. Siis minne ihmeeseen se aina hävittää noita!? Kuvitteleekohan se, että äiti osaa munia rahaa tai vaihtoehtoisesti hanskoja.. huoh. Pikkusiskolla on KAIKKI tallessa. No, tehdään parittomille oma...
  18. kittyb

Nyt aloitan operaatio Eteisen. Yäääk, siellä on älyttömästi kaikkea ja kaikki ihan sekaisin.. haluaisin sinne jotkut nätimmät säilytyssysteemit, noi muovikorit on kaukana kauniista. Ehkä joku metallirunkoinen, musta hylly mihin sitten laittais jotain nättejä koreja.. *haaveilee, suunnittelee*
  19. kittyb

Onhan sitä monta hommaa, missä ei mene kun kaks minuuttia kun tekee vaan :D Että eiköhän :whistle:
  20. kittyb

Puhtaat pyykit kaapissa, uusi koneellinen pyörimässä ja kissojen vessat puhtaat. Mites siellä, ap? ;)

Yhteistyössä