Mietein kauan: sienet, katkarapu vai homejuusto... Mutta, uus aihe on KATKARAPU.
Ei muuta kun kokkaamaan, hyvää ruokahalua!
Ei muuta kun kokkaamaan, hyvää ruokahalua!
Mun mielestä voi. Tervetuloa mukaan kisaan!!!Voiko muuten harmaanakin osallistua?
Saattaisinpa saada kokeiltua erästä hyvältä vaikuttavaa reseptiä
Teet ruoan missä esim. tällä viikolla katkarapu on pääosassa ja laitat mestariteoksesta kuvan tänneMiten tähän osallistutaan? Minä haluun!!
surinamia? Tai jotain, mikä näyttää ravulle?Jaa, taitaapi jäädä tämäkin välistä. Tai sitte "huijaan" taas. Mä kun oon näillekin allerginen. :S
Vain taivas on rajana... Eli voi vaikka muotoilla jostain muusta ruuasta katkaravun näköisen . Niinku kanamuna haasteessa yksi jälkiruoka oli kananmunan näköinen, vaikka itse munaa ei ollu siinä.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24887740:surinamia? Tai jotain, mikä näyttää ravulle?
Vai pitääkö tää olla aina ihan just se aine, eli näitä kiertoteitä ei sallita?
Hihi, minulle taas lääkäri sanoi kerran että "jaa, sinä se oletkin sitten allerginen kaikelle muulle paitsi meren eläville" Kerrankin näin päin, minä voin syödä ja joku muu ei :vampire:Jaa, taitaapi jäädä tämäkin välistä. Tai sitte "huijaan" taas. Mä kun oon näillekin allerginen. :S