Hakutulokset

1. kittyb

Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku mun kanssa siivoamaan?

Alotetaanko nyt vai heti? Mä viikkaan ensin puhtaat pyykit ja laitan uuden koneellisen pyörimään. Sit ois vuorossa kissojen hiekkalaatikoiden siivous ja sen jälkeen ajattelin, että pitäisi laittaa eteinen talvikuntoon eli pipot ja hanskat nätisti omille paikoilleen ja kesävaatteet piiloon :)...
  2. kittyb

Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku mun kanssa siivoamaan?

Ihana idea! Mä oon mukana!
  3. kittyb

Naapurin mies tuli huutamaan minulle ja lapsilleni.

Ja lisään vielä, olkoonkin julmaa: Sietikin itkeä, että oppii että tollasta EI VAAN TEHDÄ.
  4. kittyb

Naapurin mies tuli huutamaan minulle ja lapsilleni.

Olisin minäkin huutanut pää punaisena, jos jonkun penskat heittäisivät autoani kivellä. Vaikka olis miten vahinko. "Kuulantyöntöä" harrastetaan urheilukentällä, ei suinkaan kenenkään pihamaalla. Kivien heittely ei vaan asutusalueella sovi, vaikka se tapahtuisi millä verukkeella.
  5. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

En nyt jaksa etsiä Rieputarallaan kuvaa tästä ketjusta, kun on sivuja jo kertynyt.. mutta jestas! Eksyin Riepun blogiin toisesta ketjusta ja yllätyin - kuvasta päättelin hänen olevan parikymppinen ja blogissa olikin sitten oikea ikä. Ja tämä on siis tarkoitettu positiiviseksi kommentiksi...
  6. kittyb

Kiitos kehuista, kiva että niitä edes 2+palstalta heruu :D Vai että kulmat tulisi nyppiä :kieh: Ehkä otan vinkistä vaarin, ehkä en. Ne on nypitty jo, olen luonnostani kulmakarvoiltani tyyppiä "bulgarialainen kuulantyöntäjä" ;) Haluan kuitenkin jossain määrin, että kulmat näyttävät...
  7. kittyb

Kiitos :)
  8. kittyb

kukaan käyny ravintoteraputilla?

No anteeksi, luulin että oli tarkoituksella tuo toinen kakkonen tuolla. Olen käynyt ravintoterapeutilla kyllä, mutta en kokenut että siitä oli hirveästi ainakin itselleni apua. Toivottavasti sinä saat tarvitsemasi avun! Onko sulla siis jo aika varattuna?
  9. kittyb

kukaan käyny ravintoteraputilla?

Ylipainoa 225 kiloa?? :eek:

Yhteistyössä