Hakutulokset

1. kittyb

Jos jompikumpi vanhemmistasi menehtyisi (tai joku muu läheinen) ja

Meidän mummo on sanonut että jos hän kuolee, niin koira (melko vanha) pitää samantien lopettaa. Ovat niin "paita ja peppu".
  2. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Toi pinnivaihe onkin just se ärsyttävin! Mulla se alkaa onneksi olla ohi ja nyt yritän hillitä itseni, etten taas sortuisi leikkaamaan sitä :headwall:
  3. kittyb

Milloin aika toimia..?

Lisään vielä, että jos toinen jaksaa vielä neljänkin vuoden jälkeen olla noin hankala, niin en yhtään ihmettele jos ap ei enää jaksa yrittää selvitellä asioita. En usko, että on alusta lähtien pitänyt saman linjan (=reagoimattomuus).
  4. kittyb

Milloin aika toimia..?

Jaska-, ehkä se on sinulle vaikeaa käsittää, mutta jotkut todellakin OVAT niin sekopäisiä, että vainoavat exäänsä vielä eronkin jälkeen ja pitkän aikaa. VAIKKA toinen osapuoli ei vastaavanlaiseen uhkailuun syyllistyisi, vaan yrittäisi kaikin keinoin säilyttää rauhan maassa. Paras reagointitapa...
  5. kittyb

Mulla on myös ikuinen otsatukkaongelma. Nyt oon taas saanut sen kasvatettua pois ja TAAS tekis mieli leikata samantyyppinen, kuin as if:llä :D Ja sit heti perään taas kaduttaisi. Koskaan ei vaan oo hyvä! ;)
  6. kittyb

Milloin aika toimia..?

Jellybeany, mä taas olen kokemuksen kautta sitä mieltä, että lähestymiskieltoa ei anneta ellei fyysistä väkivaltaa ole ollut. Kamala käytäntö, mutta valitettavasti mun mielestä asia on niin, että jotain pitää käytännössä TAPAHTUA, ennen kuin lähestymiskiellon saa :(
  7. kittyb

RUOKAHAASTE vol.7

Jee! Mä teen sitä, mitä aina syön :D Eli katkarapuwokkia. Katotaan, jos saisin julkaisukelpoisen annoksen aikaiseksi :)
  8. kittyb

No nyt se tuli vielä noin isona, en mä haluu että naama peittää puol sivua xD Eiii!
  9. kittyb

Mä haluun laittaa vielä tuoreemman kuvan - jostain kumman syystä! Poistan sen edellisen :vampire: Ajattelin ensin, että olisin sujauttanut tämän tänne harmaana, mutta sehän olisi tarkoittanut etten olisi enää päässyt myöhemmin poistamaan ja.. iik! -- hups, piiloon meni :) ---
  10. kittyb

Milloin aika toimia..?

Sulla on todisteita, kun näytät viestit, mitä olet saanut. Soita suoraan turvakotiin, jos soskuja ei kiinnosta - sieltä varmasti osaavat antaa sulle neuvoja. Ja jos eivät anna, niin ihmettelen kyllä SUURESTI. Aika kummalliselta tuntuu, että viranomaisia ei kiinnostaisi lapsen ja hänen äitinsä...
  11. kittyb

Ihana ohjelma toi Touhukkaat :)

Meillä ei alkuun tehnyt ollenkaan mukana, kunnes yhtenä päivänä kysyin, että no, pitäiskö sun auttaa tuota tyttöä kun se pyytää sua :D Sen jälkeen on vauhtia riittänyt...
  12. kittyb

Miten suhtautua? lapsen viestit

Anna toisten olla ihastuneita, mutta valvovan silmän alla :) Hihih, ollapa itsekin vielä tuon ikäinen ja ihastua ekaa kertaa kunnolla! :heart:
  13. kittyb

Ihana ohjelma toi Touhukkaat :)

Neiti 4v tekee innoissaan mukana kaikki liikkeet, tulee aamujumpat samalla :) Huutaa tuossa tälläkin hetkellä, että "MAKTIMI TOUHUVOIMAA!" ja hyppii tasajalkaa :D Ihana! :heart: Ei paljon maanantait tunnu, kun on nelivuotias ;)
  14. kittyb

Miten teillä riidellään?

Meillä "riidellään" näin: Suivaannun jostakin asiasta (tätä tapahtuu melko harvoin, mutta kuitenkin), motkotan siitä aikani yleensä koneella istuvan miehen selälle tai illalla sängyssä pimeään. Mies sanoo korkeintaan "HMM" ja kohta tilanne on se, että löydän itseni harrastamassa seksiä miehen...
  15. kittyb

14-vuotias ja lesbo?

Vielä haluaisin lisätä: Sinun tulee asettaa oma lapsesi oman katkeruutesi edelle. "Mua ei huvita hankkia mun lapselle apua kun se ei oo sellainen, kun mä halusin." Herää nyt, hyvä ihminen!!
  16. kittyb

14-vuotias ja lesbo?

Seksuaalisuus on asia, johon sinä et voi edes oman lapsesi kohdalla vaikuttaa, vaikka miten haluaisit. Häpeää ja asian peittelyä, itseinhoa yms sen sijaan olet varsin kykenevä äitinä aiheuttamaan. Asia on niin, että teini-iässä kokeillaan kaikenlaista - tytön käytös ehtii muuttua ennen...
  17. kittyb

RUOKAHAASTE vol.7

Miten tähän osallistutaan? Minä haluun!! :)
  18. kittyb

Mulla on viikon vapaa!!!!

Nautiskele pois, ilmeisesti se loma tulee ihan tarpeeseen :)
  19. kittyb

Kun katsoit toisaalle - kuvaketju

Otatko itse lapsesi mukaan vessaan? Juoksetko perässä 24/7? Ihmettelen, miten kykenet hoitamaan esim. ruoanlaiton niin, ettet kertaakaan vilkaise pois lapsestasi :) Tai jos perheessä on muita lapsia (esim vaippaikäisellä joku kakkakatastrofi), niin olisko sulla toiset lapset siinä touhussa...
  20. kittyb

Menee hermo

Mä olen ns. "laihduttanut" kaksi vuotta, eikä mitään tapahdu. Edelleen paino väärillä kymmenluvuilla. Sun kannattaa käydä lääkärissä, voisko veriarvoissa olla jotakin mikä selittäis tuon, että paino ei vaan tipu? Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa sen, että paino nousee vaikka...

Yhteistyössä