Hakutulokset

1. kittyb

Minkä ikäisinä lapsenne alkavat osallistua kotitöihin?

..vai osallistuvatko ollenkaan? Ja perusteluja mukaan myös :) Minkä ikäiselle minkälaisia hommia?
  2. kittyb

miten päästä eroon läheisriippuvaisuudesta ja tunteesta että on pakko olla joku??

Oho, ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon aloituksen joskus muutama vuosi sitten!! Minulla tuohon "läheisriippuvuudesta pääsemiseen" vaadittiin tasapainoinen parisuhde. Olen päässyt sopusointuun itseni ja elämäni kanssa ja nykyisin tuntuu, että kestän mitä tahansa oli se sitten yksin tai...
  3. kittyb

Jatkaako ystävyyttä?

Älä jatka ystävyyttä. Ei siksi, ettäkö barbien keräilyssä olisi jotakin vikaa vaan siksi, että selvästikään orastava ystävyys ei merkitse sinulle paljoa.
  4. kittyb

Suojaako lait lasta ollenkaan???!

Mulle tuli mieleen, että eihän kukaan uskaltaisi mennä missään tunnustamaan, että läimäisty on, jos heti ryhdyttäisiin "toimenpiteisiin". Miten kukaan uskaltaisi hakea apua ongelmaansa, jos tietäisi että heti syyttävä sormi osoittaa? Ensisijainen toimenpide on perheen tukeminen ja toisenlaisten...
  5. kittyb

Kertokaas nyt mulle yksi juttu...

Miksi Rakettiryhmä haluaa aina kaapata Pikachun? En ymmärrä. :D Kai niillä joku syy siihen on?

Yhteistyössä