Hakutulokset

1. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

"Beibi, oot ihan liian sopiva."
  2. kittyb

Huoneenlämpöinen?
  3. kittyb

Mitä mieltä olette tästä nukesta?

Chocksmal docka väckte kritikstorm | Barn | Wendela | Aftonbladet
  4. kittyb

Kun katsoit toisaalle - kuvaketju

Kävin vessassa, sillä välin 1v oli löytänyt oivan piirustelupaikan.
  5. kittyb

No mä taas oon uskaliaalla tuulella ja laitan :D Mut varmaan jänistän taas pian ja tässä alla tulee olemaan vain tyhjää ;) <TYHJÄÄ> :D
  6. kittyb

"Se on niin vilkas lapsi, että mun on ihan turha rajoittaa sitä mitenkään"

Sanoin tuolla aiemmin ja sanon vielä uudestaan - luonne on eri asia, kuin käytöstavat. Vaikka on miten villi lapsi, tai vaikka miten ujo, niin samat käyttäytymissäännöt niille pätee silti, eikö?
  7. kittyb

Ihanaa poika tulee huomenna kotiin:)

Meidän lapset tuli kanssa kotiin tänä aamuna, olihan toi kiva kun olivat 6 päivää poissa mutta kivaa myös kun tulivat kotiin :heart: Oli ikävä!
  8. kittyb

Ei voi olla totta! Totaalinen blackout :O

Muistaakseni kolme kertaa. MUISTAAKSENI. Älä luota tähän :D
  9. kittyb

Ilmeisesti olisi pitänyt erikseen mainita (ajattelin kyllä, mutta mietin sitten että totta kai tämän kaikki tajuaa). Tässä nyt sitten rautalangasta väännettynä: Sairaudet tai kehitysvammat ovat asia erikseen. Mielestäni ymmärsit tahallasi asian väärin. Kyse oli käytöstapojen opettamisesta...
  10. kittyb

Millä raikas tuoksu lakana- ja pyyhekaappiin!?

En ole raskaana, ei pitäis olla hometta (mittaukset tehty), enkä mankeloi... taidan kokeilla tuota tuoksupussijuttua :) Kai sinne voi jotain muutakin laittaa, kuin laventelia?
  11. kittyb

Joudut pyytämään uuden tunnusluvun pankista. Kyllä se sieltä tulee mieleen jos sen kerran jo muistit ulkoa :)
  12. kittyb

Käytöstavoista nimen omaan puhuinkin :) Muotoilin ehkä huonosti, luonne on toki jokaisella omanlaisensa.
  13. kittyb

Ne on ne hirviökakaroiden vanhemmat, kenen pitäis pysyä siellä kotonaan. Luokkansa erikseen sitten nämä todelliset lapsenvihaajat, jotka eivät kestä edes lapsen näkemistä, sellaiset pysykööt kotona myös minun puolestani :D Yleiset käyttäytymissäännöt koskevat myös lapsia ja vanhemmat ovat...
  14. kittyb

Lapsi on just sellainen, millaiseksi sen kasvattaa. Minun mielestäni.
  15. kittyb

Käy. Koko ajan. :)
  16. kittyb

Millä raikas tuoksu lakana- ja pyyhekaappiin!?

Yääk, pesin juuri urakkana koko liinavaatekaapin sisällön (pari kuukautta sitten, kaikki ulos, pesuun, kuivuttuaan raikkaan tuoksuisina takaisin), kun se kaappi haisi jotenkin ummehtuneelle eikä sieltä ollut kiva ottaa mitään. Nyt se haisee TAAS siltä!! Argh! Millä sinne sais sellaisen...
  17. kittyb

Minkä ikäisinä lapsenne alkavat osallistua kotitöihin?

Ihania kyllä teidän pienet apulaiset :heart:
  18. kittyb

Milloin aika toimia..?

Mene poliisiasemalle heti ja tee rikosilmoitus. On tuossa ainakin laittoman uhkauksen ainekset. Jos tunnet olosi turvattomaksi, voit olla yhteydessä myös turvakotiin. Kerro avoimesti tilanteesta soskuun ja kaikille, jotka vain suostuvat kuuntelemaan. VAADI asialle huomiota. Ei tuollaista...
  19. kittyb

Minkä ikäisinä lapsenne alkavat osallistua kotitöihin?

Entäs sitten isommat lapset (kouluikäset), tekevätkö edelleen reippaasti vai jääkö se kotitöissä auttaminen pois, kun kasvavat? Minua ihmetyttää tuttavaperheen 12- ja 14-vuotiaat pojat, olin muuttoapuna muutama viikko sitten siellä ja pojat makasivat säkkituoleissa pelaamassa pleikkaa sillä...
  20. kittyb

Plussa!!!

Hurraat plussasta ja onnea odotukseen :heart: Voih, minäkin tahtoisin NIIIIN kovasti sen plussan!

Yhteistyössä