Hakutulokset

1. kittyb

koulukyytiasiaa

Soitto sivistystoimeen, sillähän se varmasti selviää :)
  2. kittyb

Pitääkö minun maksaa!?

Kyllä mä nyt taidan tehdä niin, että tällä kertaa saa ihan itse maksaa bensansa, lainatkoon vaikka jostain sitä rahaa. Muistuu tässä taas mieleen niin raivostuttavia juttuja, että alkaa olla sama minulle, vaikka ei hakisikaan. Kurja lasten kannalta kyllä :( Esimerkiksi: Kun pienempi oli...
  3. kittyb

Pitääkö minun maksaa!?

Lapset on ensi viikolla tapaamassa isäänsä taas pitkästä aikaa. Lasten isä vaatii minulta matkakuluihin osallistumista. Hän ei voi tulla sovittuna ajankohtana lapsia hakemaan, ellen siirrä hänelle 50 euroa bensarahaa. Tämä tekee mut vihaiseksi - mies ei itse maksa MITÄÄN lasten kuluja. Hän käy...
  4. kittyb

Nyt alkaa jännittää ja pelottaa tosissaan. Huomenna tähän aikaan mä makaan leikkauspöydällä.

¨Selviät kyllä. Keskity olennaiseen, eli vauvaan :heart: Tsemppiä ja ONNEA, kohta se pikku paketti on vihdoin sylissä! :)
  5. kittyb

Nipottaja vauhdissa heti aamusta

Ei sitäkään :) Kuulemma toiminut opettajana vuosia, samassa koulussa.
  6. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Mahtavaa, Jul, kiitos! :wave: Pitää tutustua tuohon, kunhan saisin ajatukseni kasailtua sen verran että pystyn keskittymään yhden artikkelin verran :D Tää on näitä päiviä, huoh.
  7. kittyb

Kuvia plussatesteistä

töyhtö: Selkeä plussa! Onnea hirmuisesti :flower: :heart:
  8. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Selittäkää amatöörille: Mikä on dpo? Entä yk, mikä täällä keskusteluissa myös vilisee? :O Tuntuu, että muitakin yrittämiseen liittyviä termejä on täällä hyppinyt silmille (ei nyt tule mieleen, mutta kertokaa muitakin jos tiedätte :D) ja useimmiten "kokeneempien" palstailijoiden tekstit on mulle...
  9. kittyb

Varokaa Ikeaa!

Mulla heräsi tästä ainoastaan kysymys, että miten ihmeen monimutkainen sänky se on ollut kun 10 tuntia saa kulumaan sitä kasatessa :D Ja vähän samoilla linjoilla Minulin kanssa - ei sängyssä kävellä. Meillä on paljon IKEA:n huonekaluja ja ihan hyvin kestää :-) Harmin paikka, jos teille nyt...
  10. kittyb

Kuukautiset ja silti haalea plussa`??

Mulla tuli kolmet 2-3pv niukat kuukautiset, vaikka odotin vauvaa :)
  11. kittyb

Nipottaja vauhdissa heti aamusta

Kyllä se on ihan opettaja, jolta ne viestit tulevat. Luokassa ei ole avustajaa ja kyseessä on sen verran pieni koulu, että avustajia ei taida koko koulussa olla. No, yritän elää asian kanssa :D Ensi vuonna vaihtuu opettaja.
  12. kittyb

Lapsi valitti kun nukuin niin myöhään.

Minkä ikäinen lapsi?
  13. kittyb

Onko tämä joku rokko? (kuva)

Lapsella oli eilen 3-4 punaista laikkua otsalla, ajattelin ettei varmaankaan ole hikinäppyä tms. kummallisempaa. Nyt kuitenkin tultiin ulkoa ja huomasin, että koko otsa on täynnä noita laikkuja! Kuvassa näyttävät vaaleammilta, mitä ovat. Muualla "näppyjä" ei ole. Lapsi sanoo, että itikka on...
  14. kittyb

Kuvia plussatesteistä

lenkkari: Kerro ihmeessä, miten sulle käy sen uuden testin kanssa sitten! :) Pidän peukkuja! Jul: Ai on! Tosiaan ensimmäinen testi, minkä teen vuosikausiin mihin jotain on ilmestynyt - aiemmin ei ole kyllä roskishaamujakaan tietääkseni tullut. Oishan se "vahinko" voinut käydäkin ;) Mutta tein...
  15. kittyb

se klassinen kyssäri, mitä on lasissa

Valkoviiniä!
  16. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Ja onnea, töyhtö, plussasta :heart: Onnea odotukseen! Toivoisin niiiin kovasti, että meilläkin alettaisiin yrittää...
  17. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Kiitos vastauksesta :) Tää on kyllä ihan kamalaa. Jotenkin olin varma, että olen raskaana, vaikka periaatteessa mitään järjellä perusteltavaa syytä testin tekemiselle ei ollutkaan. Nyt vain masentaa. Yleensä olen iloinen ja perustyytyväinen persoona, nyt taitaa olla tosi kyseessä. Vauvakuume, voih.
  18. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Olinpas ihan kertakaikkisen idiootti taas kerran. Hirveällä innolla heti ostamaan sikakallis clearblue, joka totta kai kertoo, että "Ei raskaana". Nyt on typerä olo.
  19. kittyb

Rasvaprosentti 31%. Oonko ihan armoton läski?

Minusta oli puolet rasvaa. Enkä ole missään vaiheessa ollut "armoton läski" :D
  20. kittyb

lähihoitajat tai sellaisiksi opiskelevat

Eli siis onko ihminen ylipainoinen, onko verenpaine millainen, verensokerin voi mitata jne. "Elämisen toiminnot" on vähän kummallinen termi kyllä, kieltämättä.

Yhteistyössä