Lapset on ensi viikolla tapaamassa isäänsä taas pitkästä aikaa. Lasten isä vaatii minulta matkakuluihin osallistumista. Hän ei voi tulla sovittuna ajankohtana lapsia hakemaan, ellen siirrä hänelle 50 euroa bensarahaa. Tämä tekee mut vihaiseksi - mies ei itse maksa MITÄÄN lasten kuluja. Hän käy töissä, minä en, ja lapset ovat ~350 päivää vuodessa minulla. Mies muutti yli 400km päähän meistä. Olen omalla kustannuksellani raahannut lapsia junalla tai omalla autolla isäänsä tapaamaan. Miehen tulisi maksaa minulle elatusmaksuja 60e/lapsi/kuukausi (2 lasta) , mutta ei ole maksanut sitten vuoden 2009. Olen hakenut elatustuen kokonaisuudessaan kelalta ja ulosotto perii tämän summan korkoineen mieheltä sitten. Nytkin jouduin ostamaan uudet talvivarusteet (takit, housut, kengät, pipot ym.) lapsille, mikä sinänsä ei minua haitannut. Mutta siis onko liikaa vaadittu työssäkäyvältä mieheltä, että maksaisi edes itse ne matkakulunsa!? Sydäntä kylmää, miten tuo mies on AINA asettanut rahan lastensa edelle.
Pelkään, että lapset menettävät kallisarvoista aikaa isänsä kanssa, mikäli en nyt maksa tuota 50 euroa. Ei mulla OLE sellaista rahaa sille nyt antaa Vanhempi lapsi etenkin ikävöi isäänsä todella kovasti. Voi voi, mikä tilanne taas.
Pelkään, että lapset menettävät kallisarvoista aikaa isänsä kanssa, mikäli en nyt maksa tuota 50 euroa. Ei mulla OLE sellaista rahaa sille nyt antaa Vanhempi lapsi etenkin ikävöi isäänsä todella kovasti. Voi voi, mikä tilanne taas.