Hakutulokset

1. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Minä luin tätä ketjua nyt aamun viihteenä ja kuulin ensimmäistä kertaa, että on olemassa jotakin sellaista kuin ROSKISHAAMU!! Mikä se sellainen on? :O Arvatkaa, kuka sukelsi heti kainaloitaan myöten roskapussiin.. ja minun silmäni erottavat sieltä HAAMUN! Mitä mitä! Voiko haamu tulla, vaikka...
  2. kittyb

Tää on teidän vika... ;)

Edelleen vain asia päivittäin mielessä. Tälle on tehtävä jotain :O Tiedostan tosin, että moni täällä kuumeilee vuosikausia ja siihen verrattunahan tämä oma tilanteeni ei ole juuri mitään. Kävin eilen tiukan, suht yksipuolisen keskustelun miehen kanssa. Ikävää, kun se on perinteinen suomalainen -...
  3. kittyb

Terolut mimmit

Vai voisikohan tässä olla jostain ihan muusta hormoniheilahteluja aiheuttavasta asiasta kyse.. normaalisti olen vuotanut verta koko ajan, lähes tauotta, kuukaudet läpeensä mutta nyt vuotoa ei ole näkynytkään yli viikkoon, vaikka eilen vasta tosiaan oli kauan odotettu lääkäriaikani ja sain nuo...
  4. kittyb

Terolut mimmit

Hei kaikki! Sain eilen Terolutit korjaamaan epäsäännöllistä kiertoani. Huomasin muutama tunti tabletin ottamisen jälkeen oloni hirveän ahdistuneeksi, siitä muutaman tunnin kuluttua en tehny muuta kuin itkin ja nyt vielä seuraavana aamunakin olo normaalia "tunteellisempi". Voikohan Terolut...
  5. kittyb

Onko kaikkien koululaisilla nykyään semmoset softshell-takit???

Olen juntti. Mulla ei ole hajuakaan, mikä edes ON joku softshell-takki :D
  6. kittyb

Kauanko olette jaksaneet kuunnella lapsen leluruikutusta?

Ei meillä lapset ruikuta mitään. Sanovat, että "ois ihana" semmonen ja tämmönen, mutta eivät pyydä enää toista kertaa jos sanon, että EI. Lapsi säästämään itse rahat leluun, jos on joku pakko saada :) Oppii, että tässä elämässä valitettavasti ei saa mitään ilmaiseksi, vaikka kuinka jankuttaisi.
  7. kittyb

Elloksen alekoodi

Klikkaat sitä banneria siellä, missä lukee että "Alennusta 40%" tms. Sen perässä luki muistaakseni jotain, että "Aktivoi alennus klikkaamalla tästä". :)
  8. kittyb

Mä. En. Tajua. Ihmisiä.

Ketjua lukematta: Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voimia rieputalle. Tiedän tunteen - minulla täällä palstaillessa joidenkin kommenttien kohdalla kiehuu ja pahasti, jopa silloin kun kommentit eivät kohdistu suoranaisesti minuun/puheisiini vaan johonkin täysin minulle tuntemattomaan...
  9. kittyb

Oletteko käyneet Parviaisen blogissa? Siellä ollaan täydessä touhussa

Hyi että tuo mies on sairas :( Juokse, Saana, lujaa ja mieluiten mahdollisimman kauas. Voi ei, mitä teet lapsellesi.
  10. kittyb

Liikunrajoitteinen lapsi käännytettiin Ikean leikkipaikalta

Mä olettaisin, että tässä on kyse enimmäkseen siitä, että kenen on vastuu, jos jotakin (paha kaatuminen/putoaminen -> vammautuminen) siellä leikkipaikalla sitten sattuu jos sinne on otettu liikaa lapsia ja kun selviää, että liikuntarajoitteisesta lapsesta on ollut vastuussa toinen lapsi...
  11. kittyb

Palstalaisgallup, ei haukkujille.:)

Ihana ketju, elämässä pitää olla lässyä :)
  12. kittyb

Onko tämä kunnon toppatakki?

Kiitos, en ollut tajunnutkaan katsoa Elloksen sivuilta! Tosi ihanan edullisia vaatteita, kun vertaa muuhun tarjontaan :) Taidanpa pojalle tilata tuolta. Mut totta, aika vaikeaa noista kuvauksista päätellä, että mikä on sellainen takki, joka kestäisi kovempaakin pakkasta.
  13. kittyb

Ulkomailta tilausapua

"Valitse toimitustapa". Helpottaisi, jos kertoisit että mitäs vaihtoehtoja siellä oli?
  14. kittyb

Mies lähti taas töihin

Täälläki mies lähti 7:00, tuli neljältä kotiin, söi ja lähti taas töihin. Tulee joskus illalla. En valita, saapa (urakkaluontoisia) hommia valmiiksi ja rahat tulemaan :) Oishan se ihan jännä tietysti joskus, että olis kotonakin. Onneks viikonloput vapaita.
  15. kittyb

Bulimia&Raskaus

Itse sain järjen päähän raskauden ajaksi. Vaikka oma olemus ällötti ja tunsin, että syön "liikaa". Vauva meni kaikkien omien oikkujen edelle. Tsemppiä sinulle :flower:
  16. kittyb

Kuinka vanhoja ovat mielestäsi seuraavat henkilöt?

1. pikkutyttö 3-5v 2. nuori nainen ~20v 3. keski-ikäinen 45-60v 4. vanhus 70v ja siitä eteenpäin 5. seniori 60v+ 6. nuorukainen ~20v 7. pikkulapsi 2-5v Miksi kysyt? :)
  17. kittyb

Nipottaja vauhdissa heti aamusta

Mietin samaa. Hienoa tietysti siinä tapauksessa, että saanut itselleen ammatin luettua, varmasti ollut haasteellista. Mutta mikäli mitään häiriötä ei ole, ihmettelen ja ärsyynnyn kyllä vahvasti...
  18. kittyb

Onko tosiaan ihmisiä, jotka eivät käytä deodoranttia?!

Minun mieheni ei käytä deodoranttia, kun on vähän viherpiiperö. Perustelee tätä sillä, että "minähän en alumiinia iholleni sivele, ellei ole pakko". Eikä kyllä hieltä haisekaan, jännä juttu :) Itsehän löyhkään kammottavalle, jos en käytä dödöä - siispä on pakko :D Olisihan noita myrkyttömiäkin...
  19. kittyb

Kaameinta,mitä anoppi/appi on sinulle sanonut?

Kotihoidontuella kotona. Appiukko: "MILLOS OOT AATELLU OIKEISIIN TÖIHIN MENNÄ?" ...Olin syyllistyä henkirikokseen.
  20. kittyb

Nipottaja vauhdissa heti aamusta

Häiritsee. Lapseni opettajan meille kotiin lähettämät tiedotteet, reissuvihkoviestit ja tekstiviestit ovat täynnä kielioppivirheitä. "Olempa", "enään"... ja pilkut ihan missä sattuu, esimerkiksi pilkku sanan "että" jälkeen. :headwall: Sanajärjestyskin on outo. Teksti on todella vaikealukuista...

Yhteistyössä