Hakutulokset

1. T

Koulut alkaa, mikä fiilis?

Aika jännittyneenä odotellaan :) Toisaalta olisi voitu kyllä vielä jatkaa tätä lomailua lasten kanssa.
  2. T

tuttipullon/nokkamukin täyttämisestä veloitus kahviloissa, mielipiteitä?

En ole koskaan kuvitellut maidon olevan ilmaista ja tosiaan väliin siitä vedestäkin joutuu maksamaan, eli nuo ilmaiset kerrat olisi minulle vain iloinen yllätys.
  3. T

Mulla on ihana uus vieras

Ompa hieno :)
  4. T

Somesta ja oikeudesta valokuviin..

No ainakin hän kysyi sinulta. Voiko sinne alle kommentoida että "kiva kun tykkäsit näin paljon ottamistani kuvista"?
  5. T

Eikö miehet muka tykkää esileikistä?

Kyllä se tykkää siitäkin, mutta ihan samalla tavalla silläkin on erilaisia päiviä ja mielihaluja kun mullakin.
  6. T

Tulee käytettyä aina vain niitä lempparivaatteita

Ihan vaan saamattomuutta tämä taitaa olla, että ne siellä kaapissa makaa :snotty: No joidenkin kohdalla elättelen unelmaa laihemmasta itsestäni käyttämässä niitä vielä (niillä voi siis pitää yllä sitä harhaa siitä, että joskus olisi niin laiha vielä)
  7. T

Mitä mieltä olette näistä palstalaisista?

kivan erilaisia persoonia.
  8. T

Tulee käytettyä aina vain niitä lempparivaatteita

Tulee käytettyä paljon juuri niitä samoja. Johtuu ihan siitä että ne on parhaiten istuvat. En löydä kovin helposti "itseni näköisiä" ja istuvia vaatteita ja kaappiin tahtoo kertyä ne huti ostokset. Nämä samat ei sitten tahdo sinne kaappiin asti keretä, kun sieppaan ne jo narulta päälle :D
  9. T

Synnytyskertomus sairaalasta vuosien jälkeen??

Pitäisi saada. Sairaalan sivuilta pitäisi löytyä tietoa miten saat nuo tiedot käsiisi. Itse olen joskus tilannut tuon kertomuksen itselleni.
  10. T

Mikähän vaivaa 2kk vauvaa?

No tosiasia on että vauvasi on ihan hirvittävän pieni vielä ja tuon ikäinen saattaa olla tissillä tilaamassa maitoa vuorokaudet ympäri välillä :( (omani ovat ainakin olleet tällaisia) Pullosta tarjoamalla vauva ei pääse tilaamaan sitä maitoa lisää, että voi olla huomannut pullosta saavan...
  11. T

Minkälaisia naisia pidät kauniina?

laihoja :ashamed: Ei tarvitse vetää kenenkään hernettä nenään. On pullukammissakin todellisia kaunottaria, mutta jos yksi piirre on sanottava niin toisten todella laihoja lantioita olen aina kadehtinut ja pitänyt kauniina.
  12. T

Tehkääpäs mulle diagnoosi seuraavien oireiden perusteella:

Paha sanoa, mutta tuota flunssa/ripuli yhdistelmää oli liikenteessä keväällä ja nuo lääkkeet saattaa ihan huomaamatta aiheuttaa väsymystä toisille. Sinuna kuitenkin unohtaisin tämän diagnoosin ja sinne lääkäriin kuuntelemaan... paranemisia :hug:
  13. T

Kokemuksia pihakirppiksen pitämisestä? Tuleeko väkeä?

Suurin syy siihen etten käy on ettei niistä yleensä kauheasti ilmoitella. Jossain pieni ilmoitus ja sitten kun sen huomaa niin on menny jo :( Muuten kävisin mielelläni joskus aina kurkkimassa niitäkin :)
  14. T

Hamsterille nimi??!! :)

Sullemulle, Kalle-Marjaana, Elvis, Hannu Hamsteri :)
  15. T

ostin perheelle kaupasta syötäväksi 2 litraa vadelmia, ja arvatkaas millaisen saarnan ystävä mulle piti

great : / No jokainen tekee valintansa mitä ostaa ja miten elämänsä järjestää
  16. T

Mielestäsi pelottavin kohta lapsena Muumeissa?

Se kohta kun muumipeikko kömpii taikurinhatusta, eikä kukaan tunnistanut sitä. Muistan vieläkin kuinka "tunsin sen peikon hädän"
  17. T

Mistä ostatte lasten collegehousut?

Ihan marketeistakin on ostettu, mutta suurin osa tainnu kulkeutua H&M:stä.
  18. T

Siirrätkö toteutumattomia lapsuudenunelmiasi omaan jälkikasvuusi?

Kyllä siirrän. Monessakin kohdassa olen tämän huomannut.
  19. T

Vauvalle nimeksi Reea vai joku muu?

Reea kuulostaa hyvältä ja Reea Susanna olisi kaunis nimi :)

Yhteistyössä