Tulee käytettyä aina vain niitä lempparivaatteita

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Vaikka vaatekaapissa olis muutakin, mut sinne ne jää käyttämättömiksi.
Jos päätän et tänään laitan farkut, niin laitan ne samat farkut kuin aina muulloinkin :D

Oisko ideoita miten tästä ärsyttävästä tavasta pääsis eroon? Lähtöisin varmaan siitä, kun oli lihavempi ja aina oli legginssit ja farkkuminihame päällä, siis ihan aina.

Vaikea sanoa. Joskus tyhjennän kaapit ja katson mitä sinne on nielty ja löydän kaikkea kivaa. Mulla on tänä kesänä ollut paljon käytössä sellaisia vaatteita mitä en ole käyttänyt juuri koskaan tai koskaan.

kfkfkf
Vaikea sanoa. Joskus tyhjennän kaapit ja katson mitä sinne on nielty ja löydän kaikkea kivaa. Mulla on tänä kesänä ollut paljon käytössä sellaisia vaatteita mitä en ole käyttänyt juuri koskaan tai koskaan.
No just sun blogia selaillessa tuli tällainen juttu mieleen :D kun sulla on kaikissa kuvissa eri vaatteet päällä :D
Voi vitsi kun itekkin "pystyis", tuntuu et aina pyörii vaan ne samat vaatteet. Ennen en käyttänyt farkkuja ollenkaan ja nyt kun niitö vihdoin kehtaan käyttää, en sit käytäkkään enää hameita ollenkaan, mekkoja kylläkin...

No just sun blogia selaillessa tuli tällainen juttu mieleen :D kun sulla on kaikissa kuvissa eri vaatteet päällä :D
Voi vitsi kun itekkin "pystyis", tuntuu et aina pyörii vaan ne samat vaatteet. Ennen en käyttänyt farkkuja ollenkaan ja nyt kun niitö vihdoin kehtaan käyttää, en sit käytäkkään enää hameita ollenkaan, mekkoja kylläkin...
Oikeastaan kun tarkkaan katsoo niin löytää paljonkin samoja vaatteita mun päältä. Varsinkin mun lempifarkut on aika monessa kuvassa. Sellaiset pillit, keskisiniset. ne joustaa todella paljon niin siksi tykkään niistä.
Ja kun käsityöblogista on kyse niin monet vaatteet on otettu niin, että miehellä on ollut muutama tunti aikaa niin olen laittanut päälle kuvattavan vaatteen, sitten mennään kuvaamaan ja sen jälkeen käyn vaihtamassa....ja silleen :)

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Miulla sama ongelma, aina samat vaatteet päällä :)

Ja sitten ku jonnekin (etenkin juhliin) pitäis lähtee niin ei sieltä kaapista ikinä löydy mitän kivaa vaikka on kaappi täynnä kaikkee...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Tulee käytettyä paljon juuri niitä samoja. Johtuu ihan siitä että ne on parhaiten istuvat. En löydä kovin helposti "itseni näköisiä" ja istuvia vaatteita ja kaappiin tahtoo kertyä ne huti ostokset. Nämä samat ei sitten tahdo sinne kaappiin asti keretä, kun sieppaan ne jo narulta päälle :D

kfkfkf
Ja mä oon ostanu vaikka mitä hienoja mekkojakin, mut ne on vähän sellasia ettei arkena viitti käyttää.

Yleensä mulla on ihan perustoppi ja ne farkut, tai sitten joku mekko.

Pitäis heittää kaikki perustopit mäkeen ettei tuu pelkästään sellasta laitettua päälle :)

Laitoin pois vaatteet, joita en käyttänyt. Nyt minulla on vain lempivaatteita. En ymmärrä, miksi kaikki eivät toimi samoin. Minua nurkkiin kerääntyvä tarpeeton roina ahdistaa, oli se sitten vaatteita, astioita tai tyhjiä kuulakärkikyniä.
Ihan vaan saamattomuutta tämä taitaa olla, että ne siellä kaapissa makaa :snotty: No joidenkin kohdalla elättelen unelmaa laihemmasta itsestäni käyttämässä niitä vielä (niillä voi siis pitää yllä sitä harhaa siitä, että joskus olisi niin laiha vielä)

Yhteistyössä