Lindexiltä oon tähän asti ostanut 6 tai 9 kerrallaan (autoleikit kuluttaa polvet puhki) mutta nyt oli ainakin netissä hinnat nousseet sen verran että voisin vaihtaa kauppaakin. Mistä te ostatte?
Mistä milloinkin, mutta olen havainnut cittarin tarjouksen 5 euron collareista mainioksi. Tarjous toistuu pari kertaa vuodessa, silloin tulee aina ostettua.
Meillä pelkkiä poikia ja NameIt :stä ostan pääosin gollegehousut.Myös Lindexin niitä farkunnäköisistä gollegehousuista tykkään ja niitä meillä on paljon.
Cittarista en oo koskaan löytänyt collareita jostain syystä. Ne mitä on ollut, on ollut sitä kovaa kangasta ja yleensä niissä on ollut vielä joku ruma painatus. Name itin housuja meillä on muutamat, voisinkin käydä sieltä nyt katsomassa. Kiitos vinkeistä!
Meillä on ollut kans paljon lindexin housuja, mutta nyt meillä on useita cirafin collegehousuja kun niitä oli joskus hyvässä alennuksessa. Ei moitittavaa.
Cittarista noita viiden euron housuja. Yksivärisiä ovat ja kestävät hyvänä tuolla kolmivuotiaalla. H&M:ltä kattelin, että vois kans ostaa kun siellä on niin kivoja värejä.
Nykyään ostan molemmille lapsille vain NameIt:stä, koska lapset omaavat sen verran laihan ulkomuodon että tuolla olen huomannut olevan kapeimmat housut. En tiedä onko meillä jotenkin rauhallinen poika, mutta ikää jo 4-v eikä tuo ole saanut kuin yhdestä kurahoususta vasta polvet puhki. Juuri myin kirpparilla 1 euro kappale kaikki 98 housut pois. Ja voi sanoa että meni kuin kuumille kiville.