Koulut alkaa, mikä fiilis?

• Viestiketjun aloittaja Arki alkaa
  • Ensimmäinen viesti
vmowk
No mun ja miehen työt alkoivat jo 1.8, ja kuopuksemme (eskarilainen) aloittikin päiväkodissa samaan aikaan. Isommat lapset (4. lk, 7. lk) aloittavat koulunsa huomenna, ja se on ihan jees. Näkevät taas kaikkia kavereita ja päiviin tulee tietynlaista rytmiä.

IhanaValo
Tokaluokkalainen ei haluis kouluun lähteä, uskon kuitenkin että kunhan koulu alkaa niin innostuu taas..taitaa jännittää.
Kuopus taas, eskariin menossa, jännittää selvästi mutta on kuitenkin jollain tavalla innoissaankin :)

Omat fiilikset...vähän mietityttää miten kaikki sujuu.

tytönjapoikienmamma
Mulla tyttö aloittaa 5. luokan,autistinen menee 2.luokalle ja nuorimmaiseni päiväkotiin. Hyvä loma ollut (saatiin tosiaan lomaillakin pitkiin aikoihin...kesätolleetaika härdelliä tuon autistin kanssa...),mutta siis ihan kiva jo palata arkijuttuihin, kaikki menee omiiin osoitteisiin osaksi aikaa päivästä ja arki alkaa pian (toivottavasti) rullata entiseen malliin. Kaikelle on aikansa,lomalle ja arjelle:)

hoopee
Lapset odottavat innolla. Esikoinen menee eka luokalle, kuopus eskariin. Samaan luokkaan tosin menevät molemmat. Vähän mietityttää, miten saamme omat työaikamme sovitettua iltiksen rytmiin, mutta eiköhän se tästä.

Mun nuorimmainen aloittaa viimesen lukiovuotensa. Silleen hiukan outoa, että kun on täysi-ikäinen, mä en pääse enää wilmaan katsomaan mitään jos ei lapsi anna oikeuksia ja mun ei enää tarvitse kuskata kouluun niinä päivinä kun omilta töiltäni ehtisin kun lapsella on ajokortti

"yyhoo"
Meillä alkoi jo viime torstaina ja olihan se jokseenkin haikea päivä. Uusi vaihe elämässä, kun mennään ihan oikeaan kouluun. Mun ainut "vauva" on jo niin iso, että opettelee omillaan pärjäämisen taitoja... Kohta ei äitiä tarvita enää mihinkään. :( Tai korkeintaan pankkiautomaattina... :D

Torstaina alkoi seiskaluokkalaisella, ammattiopiston kolmasluokkalaisella ja ammattiopiston ekaluokkalainen sai opiskelupaikan nuorisotakuun kautta ja aloittaa tiistaina. Itse menen huomenna asiakaspalveluhommiin tauon jälkeen.Kiva saada taas normirytmi arkeen :)

Yhteistyössä