Hakutulokset

1. Katy Johanna

Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

Näitä riittäis joo. Mieskin sanoi, että pitäs rakentaa siulle matkariuku. Kerran olin ostamassa puutarhatrimmeriä ja pyysin myyjää esittelemään erilaisia sekä kertomaan niistä, kun en itse ole niihin perehtynyt. Myyjä otti ensimmäisen trimmerin kun mun mahassa möyrähti. Aattelin, ei helvetti...
  2. Katy Johanna

G: Ärsyttävintä puolisossasi?

Paljon töissä, aina myöhässä, saamattomuus, ei auta paljoakaan kotona. :heart:
  3. Katy Johanna

Itkeekö teistä kukaan onnesta?

Mie oon aika "huono" itkemään muutenkaan. Mut iän myötä herkistynyt hieman. Poika sai tokaluokalla parhaiten edistyneen stipendin ja yllätyin itsekin, kun olin tippa linssissä. Pojalla oli vähän nihkeesti alkanut koulu ja olin todella yllättynyt ja iloinen, kun sen sai. Se oli varmaan ainut...
  4. Katy Johanna

muanantai kalluppi: aamupala ja päivän asu?

Nutrilett mokkajuoma. Asuna mustat olohousut ja vihreä toppi.
  5. Katy Johanna

Psyykkistä tsemppausta kaivataan

Kaikki menee varmasti hyvin :hug:
  6. Katy Johanna

NATURDIET kokemuksia?

Korvaan Nutrilla tai Naturilla 2-3 päivän ateriaa. Muuten syön kevyesti ja monipuolisesti. Ja vettä tarpeeksi. 5 viikkoa ja -5 kiloa.
  7. Katy Johanna

Miksi et soittaisi poliisille jos naapurisi polttaisi pilveä?

Jos ei muuta häiriökäytöstä yms. olisi, niin en soittaisi. Luultavasti poliisiakaan ei yksi pilvenpössyttelijä paljoa kiinnosta.
  8. Katy Johanna

lapsettomat ystävänne? (tai miksi ei nekin joilla on lapsia)

Tästä on kauan, mut eräs naispuolinen tuttu luuli, että vauvan kädet on luonnostaan tahmeat. Sitten, kun kehuttiin, että meidän pieni on oppinut jo konttaamaan, niin hää ihan pokkana kysyi, että pitääkö sekin opetella erikseen :laugh:.

Yhteistyössä