Itkeekö teistä kukaan onnesta?

• Viestiketjun aloittaja aapppee
  • Ensimmäinen viesti
aapppee
Äsken tuli tv2:lta musiikkivideo.

Alkoi vaan kyyneleet virtaamaan valtoimenaan kun tuli mies mieleen (on töissä tällä hetkellä). Aloin vain miettiä miten hieno mies mulla onkaan ja miten hyvin meidän asiat on. Mä oon niin hirmuisen onnellinen <3

Ihanaa että 3vuoden jälkeen tulee tälläisiä tunteita. Oli pakko laittaa rakkaudentunnustus miehelle viestinä.

Mie oon aika "huono" itkemään muutenkaan. Mut iän myötä herkistynyt hieman. Poika sai
tokaluokalla parhaiten edistyneen stipendin ja yllätyin itsekin, kun olin tippa linssissä. Pojalla
oli vähän nihkeesti alkanut koulu ja olin todella yllättynyt ja iloinen, kun sen sai. Se oli varmaan ainut kerta, kun itkin ilosta.

aapppee
Mä oon taas tietyllä tavalla herkkä. Saattaa juuri yksin kotona tulla noita ilo-itku "kohtauksia" :)
Menee ihan minuutissa parissa ohi. Muutoin en itke paljon, surua jos isompi juttu, kivusta todella todella harvoin.

aapppee
Kaikista "pahin" on ihan pienet vauvat. Jos erehdyn katsomaan vaikka elämä lapselle-ohjelmaa, niin ne pienet keskoslapset ja heidän selviytymistarinansa saavat mut itkemään aina.

En muista itkeneeni ilosta koskaan.
Ja aika vähän itken surustakaan.

Kun olen tarpeeksi, siis todella väsynyt, tai sitten jonkun ihan totaalisen turhautumisen takia saatan joskus tirauttaa. Tapahtuu ehkä kerran tai pari vuodessa.

Yhteistyössä