G: Ärsyttävintä puolisossasi?

Tatjuska
Liian tarkka kaikesta! Vaatii liikaa itseltään. Ylisiisti. Ylisuojeleva. Murehtii kaikesta.

Mut se on tosi hyvä mies ja rakastaa lapsia ja mua yli kaiken. Joten sen pikku "viat" on ok.

"vieras"
sottaaminen, ei vie tavaroita,astioita ym. paikoilleen käytön jälkeen. Hoitaa kyllä lapsia mutta esim. kakka vaippakin saattaa unohtua kodinhoitohuoneen pöydälle vaihdon jälkeen. Muuten ihana mies, joten en tuon takia laita kierrätykseen.

• Tykkää
Reactions: Blade
"vieras"
Talo ihan järkyttävässä kunnossa, jos minä en siivois. Jotenkin se on sokea sotkulle.

Ei sano, jos jokin vaivaa, kun ei halua minua loukata. Ärsyttää, kun ei sano suoraan.

Ei ole isoja hänen vikansa, hyvin rakas mies on.

"123"
-aloitekyvyttömyys
-ruokailutottumukset+tupakointi ja yleinen kiinnostuksen puute terveyteen joka on ihan rempallaan
-MÖKÖTTÄMINEN JA MYKKÄKOULU ihan huonona päivänäkin ei edes aina riidan takia... sitten ei saa mitään irti miehestö edes että mitä syötäis....
-seksi=rakkaus periaate (tuntuu olevan miesten aivoissa rakennettuna)
-ei osaa yhtään lukea naista :D esim sanoin ennen äitienpäivää etten tarvitse mitään lahjaa.... ei sitten tullut lahjaa :D naiset ainakin ymmärtää että tää ois pitäny tajuta x) (itse ostin 120e isänpäivälahjan...)

ärtsy
* syömisäänet (ei mitään pieniä vaan kuuluu toiseen huoneeseen oven läpi
*tajuttoman huono suuntavaisto, saattaa lähteä vaikkq kaupanovelta ihan minne vaan ja vasta sit miettii mihin oli menossa, eksyy helposti, ei välillä ymmärrä edes etäisyyksien perusteella noin suunnilleen missä ollaan, myös liikenteen hahmottaminen välillä heikkia
*pitää itseään fantastisena (ihana&ärsyttävä piirre)
*lapsellisella tavalla itsekeskeinen
*se ku se ei tajuu. Menee niin hermo välillä ja rautalankaa kuluu. Kyselee tyhmiä.
*kertoo välillä millaista elämänsä olisi jos ei olisi tavannut minua ja saa sen kuulostamaan paremmalta (toki fantasia aina on parempi..;)..)

"vieras"
se sotkee eikä voi edes siivota omia jälkiään ja jättää kaikki jääkaappiin kuuluvat tuotteet pöydälle niitä käytettyään ja kun tekee ruokaa niin jättää kaiken sotkun pöydille D: noh, tekee se sentään ruokaa..

"vieras"
[QUOTE="trolli";26610231]Aloitekyvyttömyys![/QUOTE]

Aargh sama täällä! Voi miten monet kerrat olenkaan todennut ettei ole tehnyt sitä mitä oli sovittu, ilman napakkaa käskyttämistä.

Jankkaaminen.. Onko tää paita hyvä? (joo on), niin on? (on on). Jaa, niin on hyvä paita???? (OOOOOONNNNNNNN :kieh:)

Naapurin reino oksensi pihalle (ai jaa,kamalaa), niin se vaan yrjös tuohon keskelle pihaa (on se kamalaa). Tuohon vaan keskelle pihaa rykäs (joo,niin teki). Ihan hirveen näköstä ku joku ryllää tuossa kaikkien nähen (mmmm) joko mä sanoin et naapurin reino oksensi pihalle (JOOOOOOOO; OKSENSI JA NÄYTTI HIRVEELLE!!!!)

TODELLA RASITTAVAA!!

Yhteistyössä