Hakutulokset

1. Björn

AV:lle tuli rekisteröitymispakko?

Minkälaisista asioista ihmisillä on tarvetta avautua anonyymisti? Ei minulle ainakaan ole tullut vastaan sellaista asiaa.
  2. Björn

Kerropa, miksi sinun pitää päästä kirjoittamaan anonyymisti nimenomaan av:lle? Aika epätoivoiselta tuo yhteisnikki-ehdotelma kuulostaa..
  3. Björn

:laugh: :laugh: Miten joku voi olla noin riippuvainen jostain mammapalstasta? Siellä varmaan kädet tärisee jo toista tuntia kun ei pääse kirjottamaan :laugh: Mitä jos sulkisit sen tietokoneen..
  4. Björn

Hyvä. Taidankin siirtyä sinne.
  5. Björn

Helsingin rautatieaseman säilytyslokerot

Yleensä – olit sitten missäpäin maailmaa tahansa, tämäntyyppiseen paikkaan löytää ihan symboleita seuraamalla. Usein siinä matkatavarasäilytykseen ohjaavassa kyltissä on matkalaukun ja mahdollisesti myös avaimen kuva. Se on jännä, että (yleensä naiset) eivät erota edes miesten- ja naisten wc:n...
  6. Björn

Miten ihastunut mies toimii?

Tekee kaksi saksihyppyä, pärisyttelee huuliansa ja tämän jälkeen nostaa molemmat kädet ilmaan. Varma vinkki.
  7. Björn

Yksi lapsi terrorisoi koko päivähoitoryhmää--> syy tietenkin henkilökunnassa!

Niin mistä haluat, että tässä ketjussa keskustellaan?
  8. Björn

Ranskasta tietävät

Le Monde.fr - Actualité à la Une
  9. Björn

Laukkuja Helsinki/Vantaa alennusmyynnit?

No en mä nyt oikein tiedä, onko Helsingissä tai Suomessa ylipäätään kovin montaa koloa, josta laukun voisi löytää. Jos ei Stockan laukut kelpaa, niin sitten täytyy vaan jatkaa Esplanadia eteenpäin ja katsoa josko se oikea tulisi vastaan. Michael Korsillahan on sitä mallia mitä ilmeisesti haet...
  10. Björn

Laukkuja Helsinki/Vantaa alennusmyynnit?

Siis rahallahan saa.
  11. Björn

Apua! Jos tilaan Kaalimato.comista tai vastaavasta jotain leluja, niin näkyykö paketissa lähettäjä? :D

Lähettäjän kohdalla lukee Kentonec Oy ja osoitteena joku Kumitehtaankatu tms. Ruskea pahvilaatikko. Paketin voi kyllä tilata vaikka johonkin pakettiautomaattiin vaikka toiseen kaupunkiin, jos se siitä on kiinni. Ja ilmoitus tulee tekstiviestillä, jos olet puhelinnumeron antanut.
  12. Björn

Keuhkojen kolotuksesta

Keuhkoissa ei ole tuntoaistia.
  13. Björn

Mikä olisi hyvä nuottikirja lapselle pianonsoiton alkeisiin?

Mitäs siellä pianotunnella oikeastaan tehdään?
  14. Björn

Pitääkö 4-vuotiaan osata...

Naurattaa kyllä tuo "kaikki värit", kun ei kaikki aikuisetkaan tiedä, mikä on turkoosi.
  15. Björn

Laittaako teidän 6 lk tytöt itse hiuksensa kuntoon aamuisin?

No meillä laittaa ekaluokkalainenkin jo itse hiuksensa. Jos haluaa letin tai vähän erikoisemman kampauksen, niin siinä autan, mutta kyllä osaa poninhännälle ja nutturalle laittaa itse.
  16. Björn

Miksi Porvoota haukutaan?

Porvoo on niin paska paikka.
  17. Björn

Liian hyvä fiilis.. Varmaan olen jäämässä koukkuun

Niin. Sillä erotuksella, että meillä elämä jatkuu kun suljetaan tämä ketju, sulla sen sijaan ei ole ketään muuta kuin palsta jolle jauhaa panacodeistasi.
  18. Björn

Kolme työpaikkaa/minkä ottaisit? Gallup

No sen takia ei tarvitse osa-aikasena työskennellä.
  19. Björn

Kolme työpaikkaa/minkä ottaisit? Gallup

Onko sulla erityisen pitkä tauko edellisistä opinnoista, vai miksi oletat, että merkonomiopinnot olisi jotenkin ihan hirveän aikaavievät? Jotkut opiskelee monimuotona ihan kokopäivätyön ohessa...
  20. Björn

Liian hyvä fiilis.. Varmaan olen jäämässä koukkuun

No miksi sitten aloitit tämän keskustelun? :laugh: :laugh: :laugh: Huomiohuora...

Yhteistyössä