Hakutulokset

1. Björn

Poika, taitoluistimet ja koululiikunta?

Ihan sama kuin minä kysyisin, että meneeköhän porukalla sekaisin uinti ja ns. sammakkouinti pää pinnalla. Onhan sekin uimista, vaikka tekniikka onkin väärä.
  2. Björn

Ja jos nyt takerruit tuohon, että koulussa ei pelata JÄÄKIEKKOA, kun se on niin vaarallista, vaan "tossupalloa" niin voi itku. Jos on jää, luistimet, maila ja kiekko, niin kyllä se jääkiekkoa on, siihen ei luistelijan kankeus vaikuta. Vaikea sitä koripalloksikaan on mieltää.
  3. Björn

Jos meriittisi on se, että sinulla on kouluikäisiä lapsia, niin minulla sitten varmaan. Minä sentään satun jakamaan työpöytäni liikunnanopettajan kanssa. :laugh: :laugh: Ja toki minunkin lapseni koulua käy. Kerro muuten vielä lisää siitä, mitä ops sanoikaan tästä "tietynlaisesta...
  4. Björn

Vittu että joku jaksaa nähdä vaivaa. Vaikka pelaisivat ringetteä, niin en silti laittaisi lapselle muita kuin hokkareita. Ihmisille taitaa tulla yllätyksenä, että koulussa kokeillaan eri lajeja.
  5. Björn

Tummanruskea uloste

Haista jo huilu. Miten muka välttelet rautaa ruoassa? Lopeta nämä paskaprovot.
  6. Björn

Miten sekaryhmät liittyvät liikuntatunnilla pelaamiseen tai oikeammin estävät sen? Omat koulumuistosi taitavat olla kansakouluajoilta...
  7. Björn

Hokkarit tietysti kun pelaavat jääkiekkoa.
  8. Björn

Tummanruskea uloste

Voi kestää vaikka vuoden jos syöt rautaa.
  9. Björn

Tummanruskea uloste

Sulla on selvästikin liikaa aikaa. Huomaa, että tänä vuonna koululaisten joululomat on liian pitkiä. Tule takaisin sitten kun sulla on jotain oikeita kipuja.
  10. Björn

Löysin jotain hienoa :)

Ei Wieruus voi ottaa kuvaa, kun mitään puhelinta ei ole. Kuhan lämpimikseen puhuu.

Yhteistyössä