Tummanruskea uloste

• Viestiketjun aloittaja "Hui"
  • Ensimmäinen viesti
"Hui"
Hei!Olen lukio ikäinen tyttö ja pelkään sairastavani vatsasyöpää. Hieman noloa kysyä tälläistä mutta Onko normaalia että uloste on tummanruskeaa, ei kuitenkaan mustaa, mutta aika tumman ruskeata. Pelottaa todella todella paljon :(

"Hui"
Pizzaa olen syönyt palan ja enpä oikeastaan paljon muuta koska uuden vuoden aattona meni juominen vähän yli niin on ollut niin paha darra, ettei syöminen oikein onnistu.

endis
Mikäli ulosteessa olisi verta ylempää suolistosta, olisi se mustaa ja haisisi todella pahalta. Syöpäkasvain sinulla voi olla ilman verta ulosteessa, mutta syövän todennäköisyys noin nuorelle on hyvin pieni. Mikäli haluat varmuuden, varaa aika yksityiselle gastroenterologille ja valmistaudu juomaan tyhjennysliosta sekä ottamaan endoskooppi peppuusi, hiilidioksidilla paineistettuna. Nykyisin voit ihan itse katsella kolonoskopiaa ruudulta samalla kun sinua sisäisesti tutkitaan ... mikäli suoles sinuai kovin kiinnostaa.

"Hui"
HEI!!!! USkalsin äsken vihdoin käydä taas vessassa ja väri oli edelleen sellainen tumman suklaan väristä. Normaali koostomus ja haju, mutta tumma väri pelottaa edelleen:((

Yhteistyössä