No, minun äijän tapauksessa ihastumisen pystyi helposti tulkitsemaan silmäniskusta aina ohimennessään mutta en väittäisi jos kohteesi ei näin tee etteikö olisi silti ihastunutAlkuperäinen kirjoittaja mistä sen tietää?;30574181:Miksi vitussa täälät ei saa edes yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertaisia vastauksia. Voisi vaikka palstan miehet tulla kertomaan vastauksia.
Siksi kysyinkin kun luulen aika varmaksi että on ihastunut ja olisin vain halunnut tietää miten miehet toimii kun ovat ihastuneita. Että olisiko joku sanonut jotain sellaista miten tämä mies on toiminut.No, jos se on suhun ihastunut, niin sun ei tarvi arpoa ja miettiä, että onkohan se ihastunut.
Eiköhän se sitten ole ihastunut, jos olet varma, että se on.Alkuperäinen kirjoittaja mistä sen tietää?;30574237:Siksi kysyinkin kun luulen aika varmaksi että on ihastunut ja olisin vain halunnut tietää miten miehet toimii kun ovat ihastuneita. Että olisiko joku sanonut jotain sellaista miten tämä mies on toiminut.
Juuri näin.No eipä taida olla, koska vaikka mies kuinka olisi huomaavainen, kiinnostunut toisen jutuista ja panostaisi pikkuasioihin jotka on toiselle tärkeitä, osoittautuisi miehen olevan täys peluri.
Nuo suhdeasiat joskus on arpapeliä