Apua! Jos tilaan Kaalimato.comista tai vastaavasta jotain leluja, niin näkyykö paketissa lähettäjä? :D

• Viestiketjun aloittaja "minimini"
  • Ensimmäinen viesti
"minimini"
Mitään oikeaa kauppaa tässä lähistöllä ei ole, ja olisin tilannut jotain kivaa itselleni tuolta nettipuodista. Mutta ongelma on siinä, että asumme syrjässä ja posti tulee asiamiespostina. Mitään maksikirjeitäkään ei tuoda kotiin, vaan nekin pitää noutaa asiamiespostista ihan niin kuin paketitkin. Ja asiamiespostissa on valitettavasti anoppi töissä, hyvin utelias, juoruava ja kaiken päälle vanhoillinen anoppi. Mua ei oikein inspiroi se, että anoppi siellä työkavereiden kanssa pui miniän seksileluostoksia, joten kysymys onkin nyt se että näkyykö se liike tuossa lähettäjänä tai onko paketissa muuten jotain tunnistettavaa logoa? :D En usko, että anoppi tietää tuota kauppaa, mutta jumankauta se joko ottaa sen selville tai sitten muuten vaan selittää pitkin kyliä mun kaalimadoistani... :snotty:

Nyt mää ymmärrän, miksi ennen vanhaan niissä kuponkiuutisissa luki kaikkien seksivälineitten kohdalla, että toimitetaan huomaamattomassa paketissa :kieh:

Se huomaamaton pakettiko ei sitten herätä epäilyksiä?
Pelaisin varmaan sinuna varmanpäälle ja teisin pienen retken lähempään suurempaan kaupunkiin missä voisi käydä ihan rauhassa ostoksilla.

Aina muuten löytyy keinot järjestää tuommoinen shoppailu reissu, ihan turha ensiksi miettiä ettei onnistu millään.. ;)

"moi"
Huomaamattomassa paketissakin on joku lähettäjänimi, ainakin kun itse joskus tilasin. Ja kieltämättä tuli mieleen, että eiköhän ne postivirkalijat hoksaa mistä on kyse vaikka päällä lukeekin muuta. Voikun siinä päällä vois lukea esim. Motonet :D mut ei taida olla mahdollista postittaa toisen firman nimissä :D

"minimini"
Se huomaamaton pakettiko ei sitten herätä epäilyksiä?
Pelaisin varmaan sinuna varmanpäälle ja teisin pienen retken lähempään suurempaan kaupunkiin missä voisi käydä ihan rauhassa ostoksilla.

Aina muuten löytyy keinot järjestää tuommoinen shoppailu reissu, ihan turha ensiksi miettiä ettei onnistu millään.. ;)
En usko että herättää, kun mulle tulee niitä tavallisia paketteja ja maksikirjeitä aika useinkin, nettikirppiksiltä nääs :D

"minimini"
[QUOTE="Nennu";26364748]Toki. Pakein kyljeesä lukee isolla, että "SISÄLTÄÄ SEKSIVÄLINEITÄ".[/QUOTE]

:D

Toisaalta, se olisi melkein parempi vaihtoehto :ashamed: Eniten nolottaisi se, jos (ja kun) anoppi itse tietämättömänä kertoilisi työkavereilleen kaalimato-paketista.

"minimini"
[QUOTE="moi";26364741]Huomaamattomassa paketissakin on joku lähettäjänimi, ainakin kun itse joskus tilasin. Ja kieltämättä tuli mieleen, että eiköhän ne postivirkalijat hoksaa mistä on kyse vaikka päällä lukeekin muuta. Voikun siinä päällä vois lukea esim. Motonet :D mut ei taida olla mahdollista postittaa toisen firman nimissä :D[/QUOTE]

Onko se tyyliin jonkun firman nimi vai jonkun ihmisen? :D

Ihan eri firman nimi lukee paketissa, mutta luulen ainakin osan postin työntekijöistä tunnistavan näitä nimiä. Ehkä ihan siksi, että ovat itsekin tilanneet sieltä :D Ainakin minulle eräs puolituttu postinainen hymyili tavallista iloisemmin kun hain Kaalimadon paketin.

[QUOTE="moi";26364741]Huomaamattomassa paketissakin on joku lähettäjänimi, ainakin kun itse joskus tilasin. Ja kieltämättä tuli mieleen, että eiköhän ne postivirkalijat hoksaa mistä on kyse vaikka päällä lukeekin muuta. Voikun siinä päällä vois lukea esim. Motonet :D mut ei taida olla mahdollista postittaa toisen firman nimissä :D[/QUOTE]

No jos postivirkailija tietää millä lähettäjänimellä seksikaupat tuotteitaan toimittaa, niin suurella todennäköisyydellä hänellä on asiasta omakohtaistakin kokemusta :D

"vieras"
Pystyyköhän sieltä valitsemaan sitä paikkaa, minne toimittavat? Jos vaikka naapurikylän postiin tulisi se paketti? Vai onko tällainen mahdollisuus vain matkahuollossa? En nyt oo yhtään varma, joku varmaan osaa kertoa..?

Lähettäjän kohdalla lukee Kentonec Oy ja osoitteena joku Kumitehtaankatu tms. Ruskea pahvilaatikko. Paketin voi kyllä tilata vaikka johonkin pakettiautomaattiin vaikka toiseen kaupunkiin, jos se siitä on kiinni. Ja ilmoitus tulee tekstiviestillä, jos olet puhelinnumeron antanut.

sama luki
Siis taisi olla nuo samat tiedot joskus takavuosina ja taisi tulla ihan maksikirjeenä silloin postilaatikkoon. Yleensä firman nimi on ihan tavallinen, että siitä ei voi kukaan päätellä mitään:)

tuttuja postissa
Mulla on pari tuttua postissa töissä. Ne on sanonu, että kyllä ne tietää mitkä on näitä "huomaamattomia" paketeja. Mutta onhan niilläkin joku vaitiolovelvollisuus. Ei kyllä välttämättä anopi osaa pitää suutaan kiinni. Itse joskus hain dildon postista ja paketti oli vähän revenny!! Ei jääny epäselväks mitä se sisälsi. Oli aiheuttanut pientä hilpeyttä työntekijöissä. :D Sillon nolotti. Ehdottaisin tilaamaan naapuri kunnan postiin. Tai kaveri tilaan sun puolesta.

Yhteistyössä