Liian hyvä fiilis.. Varmaan olen jäämässä koukkuun

• Viestiketjun aloittaja OrvokkiPorvokki
  • Ensimmäinen viesti
OrvokkiPorvokki
mutta en jaksa välittää! Koko elämä yhtä suossa kävelemistä ja jos iltaisin parit Panacodit ja viini tuo hyvän olon tunteen niin mitä vitun väliä.

Ei joka ilta kuitenkaan

noh.
Niin, kyllähän niistä hyvä olo tulee. Mitä varten sulle on määrätty niitä ja kuinka paljon? Vai onko siis ihan sulle määrätty?

Mulle määrettiin kerran oliko se nyt 20 tabua ja kyllähän niitä aika tiheään tahtiin tuli nappailtua, pari kerrallaan. Eipä niistä kauaa iloa ollut kun loppuivat, mutta ei sen jälkeen mitään ikuista Panacod-kaipuuta jäänyt. Vaikka toki vastaan ottaisin jos mulle niitä määrättäisiin/annettaisiin.

Älä nyt kuitenkaan liikaa viiniä lipitä niiden kanssa. Sekakäyttö ei oo hyvä.

mä...
Parasetamoli ja alkoholi on aika kova kolaus maksalle. Jos on pakko hakea fiilistä lääkkeistä ja viinasta niin vaihda ainakin lääkkeet johonkin toiseen. Tai sitten kirjoitat hoitotestamentin, ettet huoli maksan siirtoa, kun nykyinen poksahtaa. Se ei kuuluisi sulle mitenkään päin.

Parit Panacodit, sehän on ihan normaali annostus resepteissäkin.

Kokeile seuraavalla kerralla vaikka 20 kpl (muista erotella parasetamolit helvettiin, ettei maksa poksahtele), niin voit kuvitella saavasi edes jotain oloja.

Yhteistyössä