Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Tarviiko teillä päin viedä puolukoita kouluun?

Muistan kun esikoinen meni yläasteelle ja täällä oli tosi huonosti puolukkaa, ostettiin torilta puolukat kimppaan useamman pojan luokkakaverin perheen kanssa. Silloin sai viedä myös punaherukkaa jollei saanut mistään puolukkaa.
  2. HyacinthBucket

Tarviiko teillä päin viedä puolukoita kouluun?

On meillä tähän asti aina seiskojen tarvinnut viedä joka syksy puolukoita 1 l kouluun, en tiedä onko nyt muuttunut, ei ole vielä poika tuonut mitään lappua kotiin. Sitten 8 lk. valinnaisen kotsan oppilaat vei litran mustikoita. Ja täällä on aina ollut tuollanen tapa, jo silloin kun itse kävin...
  3. HyacinthBucket

Viimeaikojen kirppislöytösi?

En ole kauheesti ehtinyt kirppareilla nyt kierteleen, mutta viikko sitten löysin käyttämättömän rengaskakkuvuuan 2 eurolla, samaa sarjaa kun mulla on ennenstään, mutta eri kuvioilla.
  4. HyacinthBucket

Lintuhoroskooppi

20.4-20.5 PULU Olet aikast hiras ja pulleva olone pulu. Et säntäil mihenkäs vaa hoirat assjat omaa tahtisses. Nautinnohalune sää ole ja piäne assia saa su iloseks. Niinhä se on hiras, pulleva, nautinnohalunu ja piänist asioist tykkään. :)
  5. HyacinthBucket

Onko jollain jotain vinkkejä mitä erikoista laittaisin makaroonilaatikkoon?

No, pekonia, jauhelihaa, valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, tacomausteseosta, päälle cheddaria ja lihaliemeen tehtynä. En tie onks se nyt kovin erikoista, mutta semmosta itse teen.
  6. HyacinthBucket

Mielipiteitä?? Onko tämä lamppu ihan kamala?

En myöskään tykkää tuon tapaisista, mutta jos jollain tutulla on sellainen katossaan, en ajattele myöskään, että onpa siinä kamala lamppu. :)
  7. HyacinthBucket

Ongelma uuden sivuston kanssa.. auttakaa tyhmää..

Ei näekään, mutta jos sulla on joku ketju mitä kovin haluat seurata voit lisätä sen tosta työkaluista seurattavaksi, sen jälkeen se löytyy asetuksista. Sieltä voit myös poistaa sitten ketjuja seurannasta jos et enää ole niistä kiinnostunut.
  8. HyacinthBucket

hää kalluppia>millä siirryitte kirkosta juhlapaikalle?

Tämän näköisellä cadillacilla
  9. HyacinthBucket

G: Millä te pyyhitte pölyt??

Mikrokuituliinoja saa ihan taviskaupasta ja muuten tuo swiffer on myös kätevä.
  10. HyacinthBucket

onko jonkun 1,5v ollu puhumaton mut ei myöhemmin todettu dytsfasiaa ym?

Meidän poika oli puhumaton, ja kun alkoi sitten puhua myöhemmin, puhe oli hyvin epäselvää. On tutkittu ja ei ollut dysfasia. Nykyään puhuu normaalisti, mutta puheen ymmärrys on vähän kavereita huonompaa. On tokalla nyt.
  11. HyacinthBucket

G: Millä te pyyhitte pölyt??

Mikrokuituliinalla. On mulla semmonen strutsinsulkanen puuhkakin, mutta se on lähinnä lasten leluna :D
  12. HyacinthBucket

FARMIVILLE TIETÄJÄT ????????? Voihan hunajakenno

Niitä tarvitaan kun rakennetaan mehiläispesä. Se oli mulla muistaakseni lahjoissa, siis se runko siihen pesään.
  13. HyacinthBucket

Se uusi ruokaympyrä. Missä se siis on?

Tarkotatko sitä Harvardin jotain ihme ruokapyramidia jossa on huomioitu glykeeminen indeksi, en tie onko se uus, mutta siitä oli jossain terveyssivuilla joku aika sitten maininta?
  14. HyacinthBucket

Suuri lapsigallup, kaikki osallistumaan!

Seitsemän lasta: 4-19v. Minä 41v Mies 42v. Luomusti, joskaan ei ihan helposti, esikoista yritettiin mm 1,5v ja milleniumvauvamme syntyi vasta marraskuun lopussa.
  15. HyacinthBucket

Jos sulla ja miehelläsi on eri väriset silmät niin

Miehellä on siniharmaat silmät, minulla vihertävän ruskeat. Kaikilla lapsillamme on siniharmaat silmät.
  16. HyacinthBucket

Oletko koskaan miettinyt tilannetta, jossa teinityttösi kertoisi olevansa raskaana

Olen miettinyt ja olemme keskustelleet asiasta lasten kanssa. Yksi tytöistä ilmoitti, että hän ei todellakaan aio hankkia lapsia ennen kuin on valmistunut, sanoin, että muistaa sitten ettei mikään ehkäisy ole satavarma. Mutta jos niin kävisi, että raskausuutisen eteen joutuisin, niin sitten...
  17. HyacinthBucket

FrontierVille! Kysymyksiä.

Valimostako? Mulle on tullut siitä siihen valimokokoelmaan juttuja, tänäänkin tuli joku semmonen musta Ladle, joku kauha tai semmonen.
  18. HyacinthBucket

Miten te löydätte omat kirjoituksenne?

Voi juu, menet tohon ylos kohtaan työkalut ja siitä klikkaat lisää tämä ketju seurantaan ja tais tulla joku haluatko varmasti seurata tätä ketjua tai joku liipa laa vahvistus, sen jälkeen löydät ko ketjun klikkaamalla kohdasta asetukset, se näkyy heti siinä jos siihen ketjuun on tullut uusia...
  19. HyacinthBucket

Partioaitta vai Erätukku?

Yritin vastata tohon toiseen ketjuunkin, mutta heittää koko aika pihalle. Olen ollut 30 vuotta partiossa ja meillä ei ikinä ole kukaan toisen varusteita haukkunut. Läheskään kaikilla ei ole mitään vaelluskenkiä, vaan ihan saappaat ja tavalliset ulkoilukengät sään mukaan. Partioon saa kyllä...
  20. HyacinthBucket

Alkaako teidän lasten nimet samalla alkukirjamella?

Ei varsinaisesti, meillä on kaks aina samalla kirjaimella ja tuo viimenen pariton on muiden etukirjaimista muodostettu. Mutta se oli vahinko ja huomattiin vasta viidennen kohdalla.

Yhteistyössä