http://www.peltomaa.net/pics/piha2.jpg
Phoebsi 01.09.2010 #2 Sellaisella urheiluautolla, oliko se nyt BMW sitten. Kaksiovinen joten sulhanen ajoi, minä istuin vieressä
Sellaisella urheiluautolla, oliko se nyt BMW sitten. Kaksiovinen joten sulhanen ajoi, minä istuin vieressä
Markiisi musculocutaneus 01.09.2010 #3 Ferrari muoks nyt oikee kuva:xmas: Viimeksi muokattu: 01.09.2010
Minerva McGarmiwa 01.09.2010 #4 Meillä oli vihkiminen edellisenä päivänä ja juhlat kotona eli ei varsinaisesti tarvinu siirtyä mihinkään. Kuvassa käytiin omalla autolla ennen vieraita.
Meillä oli vihkiminen edellisenä päivänä ja juhlat kotona eli ei varsinaisesti tarvinu siirtyä mihinkään. Kuvassa käytiin omalla autolla ennen vieraita.
Markiisi musculocutaneus 01.09.2010 #9 [QUOTE="Auto";21938508]Toi keltanen oli kyllä Lamborghini.[/QUOTE] hyvä huomio:flower:
Kumikameli 01.09.2010 #10 Meillä vihkiminen oli hääpaikalla, joten ei tarvinnut siirtyä. Hääpaikalta sitten käveltiin hotellille häiden jälkeen.
Meillä vihkiminen oli hääpaikalla, joten ei tarvinnut siirtyä. Hääpaikalta sitten käveltiin hotellille häiden jälkeen.
menneen kesän morsian 01.09.2010 #12 Valkeissa korkokengissä minä, mustissa nauhakengissä mies Meidät vihittiin olohuoneessamme, ja juhlat vietettiin pihallamme.
Valkeissa korkokengissä minä, mustissa nauhakengissä mies Meidät vihittiin olohuoneessamme, ja juhlat vietettiin pihallamme.