Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Mites teil on päivä lähteny käyntiin?

No hyvin ja huonosti. Poika ajoi autonsa ulos aamulla, katkaisi mennessään kaksi lampputolppaa, auto meni romuksi, mutta poika on kunnossa sentään.
  2. HyacinthBucket

Miksi ootte koukussa facebookiin?

Ai mää vai:saint: Harmi, että nyt tulee palstallekin vieroitusoireita, kun on pakko lähtee yhteen partsajohtikseen... kuulemaan kuinka paljon saan taas ihanien pikku lapsosten kanssa vapaa-aikaani viettää koko talven =) ja ketkä ne onnekkaat pikkuiset on jotka saavat minut taas johtajakseen...
  3. HyacinthBucket

Onneks mä ehdin ennen ku se kaatui, ei hermostuta ollenkaan niin paljon :saint: :D
  4. HyacinthBucket

Joo joo, heitetään vaan pois kaikki kännykät kans (koska ne vasta on saatanan tuotoksia, aina soi kun olet huussissa :kieh: ) On sitä eletty ennen savumerkkien keksimistäkin... kaikki vaan pois ja taljat päälle ja takas luolaan.:laugh::laugh::laugh: Kait siel luolas sit vois leikkiä vaikka...
  5. HyacinthBucket

Luotatko modejen puoluettomuuteen

En osaa oikein vastata, mutta luotan heidän arvostelukykyynsä, joten tavallaan luotan siis. Luotan.
  6. HyacinthBucket

G: Tuttavasi OUDOT tavat lasten kanssa!

Ei nyt varsinaisesti mitään kovin kummia tapoja, mutta lapsetkin vähän hämmästelevät yhden kaverini ja hänen lastensa intoa leikkiä "kakkaamisleikkiä". Eli koko aika nuket istuu kakkalla ja ähistelee. Mitään muuta niillä nukeilla ei sit leikitä, ja niin myös nallet, barbit ja muut, koko aika...
  7. HyacinthBucket

Minkälaiseen purkkiin spermanäyte?

Kyllä olis mun miehel jäänyt näytteet antamatta tollaseen. Eiks olis mitään kivaa tyttösupersankarimukia?:D:wave:
  8. HyacinthBucket

ja helpompaa kun voi jutella vaikka useamman kanssa kerralla =)
  9. HyacinthBucket

Onhan siellä:D
  10. HyacinthBucket

Minkälaiseen purkkiin spermanäyte?

Meillä ainakin samanlaiseen kun pissanäyte, kannellinen muovipurkki.
  11. HyacinthBucket

Piilotettu sovellus seinälle takas Facebookissa!

Ennen se oli ainakin semmonen kakslehtinen se alareunan juttu, missä ne kaveritkin näkyy. Siitä yläreunasta sai klikattua toisen sivun auki, jossa oli sovellukset. Mutta en ole aikoihin sitä tarvinnut, enkä pysty varmistamaankaan, kun ei face toimi.
  12. HyacinthBucket

FrontierVille! Kysymyksiä.

Sit kun sulla on se käärme siel, menet sen käärmekanuunan luo ja siinä on valikko, jossa on ylinnä se jolla saa sen laukaistua. Mulla oli siinä ainakin 4 latinkia valmiina. Sitten niitä saa lisää kai kun tekee niitä ruutitynnyreitä siel valimossa lisää salpietarista ja tulesta. Sitä kanuunaa ei...
  13. HyacinthBucket

Jos ei ole viel mun naapuri, niin yksäriä vaan, mulle mahtuu viel naapureita. Mä luulin, että se ilotulitustehtävä oli vaan silloin kun niillä oli se joku kansallisuuspäivä, kun muut osa-alueet ainakin oli sitä. Ehkä se tulee sit taas seuraavana kansallispäivänä uudelleen, siinä oli nimittäin...
  14. HyacinthBucket

onko muita ?

Vain Selviytyjät, mutta se onkin kaikki ihan täyttä pluffia. Muijilla ei kasva säärikarvat, hampaat on hohtavan valkoiset... alusta loppuun;)
  15. HyacinthBucket

Mulla tuli mysterylahjasta yks ruskea muna, samoin se himputin tyyny. Kannattaa pyytää niitä myös lahjoiksi siis.
  16. HyacinthBucket

ÄÄNESTYS: Palstaprojekti UNI

Onnea Chef:flower:
  17. HyacinthBucket

Mun kello on jo 11 yli:wave:
  18. HyacinthBucket

Palstan käyttäjien profiilista

Tämä on kyllä hyvä aloitus, koska emme kuitenkaan esim tiedä ketkä kaikki on modeja, niin emme voi edes tietää ketkä kaikki voivat nähdä yksityiset albumit. Tosin en tiedä mahtaako heitä kauheasti kiinnostaa selata eri nikkien valokuvia täällä, kun varmaan muutakin tekemistä on.
  19. HyacinthBucket

Hieno tuo äänestystulos juttu, värit ja kaikki, prosenttiluvutkin. Mä tykkään tästä hommasta kyllä.:)

Yhteistyössä